خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد گیلان خبر داد:

تحت حمایت 10 هزار یتیم و فرزند محسنین توسط کمیته امداد گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۵۱۴

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان گفت: در حال حاضر 10 هزار یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد گیلان هستند.

به گزارش ایلنا از رشت، نشست مشترک مدیرکل کمیته امداد گیلان و فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی برای حمایت بیشتر از نیازمندان و ایتام و خدمت‌رسانی بهتر به آنها برگزار شد.

علیرضا محمدی، مدیرکل کمیته امداد استان گیلان بابیان اینکه در حال حاضر ده هزار یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد گیلان هستند، گفت: حامیان از چهار هزار و 500 یتیم حمایت می‌کنند و هفت هزار فرزند محسنین فاقد حامی، نیازمند کمک و مساعدت بیش از گذشته نیکوکاران هستند.

وی کمک‌های خیران و حامیان به ایتام و نیازمندان را موجب بهبود سطح زندگی آن‌ها دانست و افزود: کمیته امداد به‌تنهایی قادر به تأمین همه نیازهای محرومان و رفع مشکلات آن‌ها نیست و باید عموم مردم و مسئولان از هر طبقه و قشر با حس مسئولیت اجتماعی به نیازمندان محل و منطقه خود توجه داشته باشند.

محمدی به افتتاح صندوق امداد ولایت باهدف ترویج سنت قرض‌الحسنه و کمک به هم نوعان نیازمند اشاره کرد و گفت: خیران با سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت می‌توانند به مددجویان تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند کمک کنند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان مشکلات مسکن، اشتغال، درمان، تحصیل، ازدواج و معیشت خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد را از مشکلات اصلی آن‌ها عنوان کرد و ادامه داد: افتتاح صندوق امداد ولایت کمیته امداد فرصت و فضای مناسبی را برای سپرده‌گذاری خیران و نیکوکاران فراهم کرده است تا در مسیر توانمندسازی نیازمندان بتوانند یاری‌رسان این نهاد باشند.

امیر دریادار احمدرضا باقری، فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی بابیان اینکه کمیته امداد تاکنون خدمات گسترده‌ای در بخش‌های حمایتی، معیشتی، فرهنگی، مسکن و اشتغال به خانوارهای محروم ارائه کرده است، گفت: کارکنان نیروی دریایی حمایت تعدادی از ایتام را به عهده خواهند گرفت تا در مسیر خدمت به نیازمندان سهمی داشته باشند.

وی به اهمیت کار در کمیته امداد اشاره کرد و افزود: همه وظیفه‌داریم در مسیر کاهش فقر و مشکلات خانوارهای نیازمند یاریگر کمیته امداد باشیم و هریک از افراد جامعه باید به مسئولیت اجتماعی خود به نحو شایسته‌ای جامه عمل بپوشانند و در این صورت است که می‌توانیم به سمت جامعه‌ای سالم و بانشاط و با کمترین مشکلات و معضل حرکت کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز