خبرگزاری کار ایران

نشست نماینده خبرگان رهبری و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی رشت

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۱۶۱

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: جوانان نخبه مملکت اسلامی فضای علمی دانشگاه آزاد اسلامی را بهتر انتخاب می کنند.

به گزارش ایلنا از رشت،  آیت الله احمد پروایی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در نشستی صمیمی با سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، دانشگاه آزاد اسلامی را یکی از دستاورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان کرد:  دانشگاه آزاد اسلامی از نظر علم و دانسته های علمی اگر همطراز با دانشگاه‌های دولتی نباشد کمتر از آن هم نیست .

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری افزود: مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی باید بتوانند این دانشگاه را به خوبی در جامعه معرفی کنند  همچنین در مسائل علمی استادان می توانند در این مورد اظهار نظر کرده و با طراحی و برنامه ریزی یک رقابت سالم و علمی در المپیاد های مختلف توان علمی دانش آموختگان این دانشگاه را محک بزنند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با برشمردن شرایط یک مدیر خوب، اظهار کرد: یک مدیر خوب باید در محیط دانشگاه چشم پاک، دست پاک ، ولایی و سالم باشد. باید بتوانید از نیروهای ارزشی، متخصص ولایی و کاربلد استفاده کنید تا قادر شوید با برنامه ریزی تخصصی درون جوان را اصلاح کنید ، اگر موفق شوید که جوانان را با برنامه ریزی صحیح از درون اصلاح کنید موفق خواهید شد، باید بدانید که انجام کارهای فرهنگی زمان بر است و باید بودجه فرهنگی در این زمینه بدرستی هزینه شود. 

 آیت الله احمد پروایی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری و هیات همراه پس از بازدید از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با حضور در مزار شهدای گمنام این واحد دانشگاهی ، ضمن ادای احترام به این شهیدان والا مقام  بار دیگر با آرمانهای آنان تجدید میثاق کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز