خبرگزاری کار ایران

از ۴ دی ماه افتتاح می‌شود؛

نمایشگاه گروهی عکس «روایت نزدیک» در گالری خانه فرهنگ و هنر گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۷۱۲

نمایشگاه گروهی عکس «روایت نزدیک» به نمایشگاه گردانی تی تی ناز ساروی از ۴ تا ۷ دی ۱۳۹۶ در گالری خانه فرهنگ و هنر گیلان (رشت) برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت،  در قسمتی از بیانیه نمایشگاه به قلم نعما محمدی روشن آمده‌است: «عکس‌های این نمایشگاه، مخاطب را به چنین دنیایی دعوت می‌کنند: که بیاندیشند آیا عکس‌ها می‌توانند راوی باشند. که در تجربه دیدن عکس، علاوه بر اینکه به برشی از زمان توجه کنند که عکس در آن گرفته شده است، به زمان حالی بیاندیشند که از هنگام عکاسی تا زمان حال گسترده شده است. نوعی کشش در زمان. نوعی پارادوکس: وقایعی که بعد از زمان عکس رخ داده است، برای عکس، آینده محسوب می‌شود و همان زمان در عین حال برای ما گذشته است».

در «روایت نزدیک» عکس‌هایی از محمد رضا آخوندی،محمد آهنگری، امیر بهروزی، خلیل پور خاتمی،علی جهان آرا،نوشین حسن پور،پیمان حمیدی پور،یعقوب حضوری،مصطفا حق وردیان،رضا حیدری شاه بیدک، یاسر خدیشی،سعید زلفی،نعما روشن،علی اکبر سالاری،تی تی ناز ساروی،نریمان شفیعی،مسعود عاملی، راحله علیپور،صمد علیزاده،مینا نوعی،سید محمد فاطمی،مرتضی فرهنگی،نیلوفر فلکیان، علی کاظمی، علی کربلایی محمد، بابک کنعان،علی گلشن، محمد میبدی،محمد رضا نظمی، الیار یکتان به نمایش گذاشته خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز