خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر رشت :

مدیریت شهری رشت آمادگی کامل برای حمایت از سرمایه گذار را دارد

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۰۵۴

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: حمایت، هدایت و نظارت بر کار سرمایه گذار بر عهده مدیریت شهری است و مدیریت شهری رشت آمادگی کامل در حمایت از سرمایه گذار دارد.

به گزارش ایلنا از رشت، نشست سازمان سرمایه گذاری با جمعی از سرمایه گذاران با حضور سید امیر حسین علوی رییس شورای اسلامی شهر رشت، مریم گل احضار رئیس سازمان سرمایه گذاری شهرداری رشت، دکتر گلشن مدیر عامل شرکت پارسیان و دکتر هوشمند مدیر عامل بنیان مشاورین هوشمند ماه به عنوان فعالین سرمایه گذاری در شهر رشت برگزار شد.

در این دیدار رییس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به استعداد های کم نظیر جغرافیای طبیعی موجود در شهر رشت گفت: این استعداد های خدادادی به نحوی است که شهررشت از یک طرف به کوه و جنگل و از طرفی دیگر به دریا نزدیک است.

سید امیرحسین علوی همچنین افزود: با توجه به بکر بودن شهر رشت در حوزه سرمایه گذاری و هموار بودن مسیر در این حوزه باید گفت که شرایط کاملاً برای سرمایه گذاری آماده و مهیا شده است.

وی با بیان اینکه معمولا برای افراد و سرمایه گذارانی که اولین باشند در شهر اولین ها امور هموارتر و آسان تر خواهد بود بر ضرورت مشارکت و همدلی بین مسئولین و سرمایه گذاران تاکید کرد و گفت: شرایط به نحوی است که امروزه سرمایه گذار با آرامش خاطر و امنیت کامل با برنامه ریزی های خود بتواند در شهر رشت سرمایه گذاری کند.

رییس شورای اسلامی شهر رشت گفت: خوشبختانه امروز با توجه به تعامل بین شهردار و اعضای شورای شهر شاهد ورود سرمایه گذار در این شهر هستیم و باید از این ظرفیت در قسمت های مختلف و مهم شهر مثل تالاب عینک که از بستر بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری برخوردار است استفاده کرد.

وی معافیت های عوارضی در محدوده تالاب عینک را برای کاربری هایی نظیر هتل به عنوان اقدامی برای تسهیل مسیر سرمایه گذاری دانست و افزود: این مهم به تصویب شورا رسیده است.

سید امیرحسین علوی همچنین با اشاره به مشکلات ترافیکی رشت خاطر نشان کرد: بستر مناسب برای سرمایه گذاری در حوزه بازگشایی معابر وجود دارد که این امر به حل شدن معضل ترافیک شهر رشت کمک خواهد کرد.

رییس شورای اسلامی شهر رشت با اعلام اینکه هیچ سرمایه گذار و مدیریت شهری نقطه ریسک را نمی پذیرد اظهارداشت: حمایت، هدایت و نظارت بر کار سرمایه گذار بر عهده مدیریت شهری است و مدیریت شهری رشت آمادگی کامل در حمایت از سرمایه گذار دارد.

در ادامه رییس سازمان سرمایه گذاری شهرداری رشت نیز در بخشی از این جلسه طی سخنانی گفت: شرایط برای ورود سرمایه گذاران مهیا شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز