خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفارگیلان مطرح کرد:

حوزه پژوهش از اولویت‌های مهم شرکت آبفار گیلان است

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۸۴۵

مدیرعامل شرکت آبفارگیلان گفت: حوزه پژوهش یکی از اولویت‌های مهم شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان است.

به‌گزارش‌ایلنا از رشت، مدیرعامل شرکت آبفارگیلان‌ضمن گرامیداشت‌هفته پژوهش‌گفت: این شرکت توجه  ویژه‌ای به مقوله پژوهش و تحقیقات دارد.

محبعلی رنج ور، با تاکید بر حمایت از پایان نامه‌های دانشجویی مرتبط با حوزه آب و فاضلاب روستایی استان و تکمیل‌طرح‌های تحقیقاتی سال‌های قبل افزود: این شرکت از ظرفیت کارکنان متخصص خود که در بخش‌های مختلف مشغول بکارند، در کمیته ی تحقیقات بهره برده است.

وی، با اشاره به تعامل سازنده شرکت آبفارگیلان با مراکز دانشگاهی جهت انجام کارهای تحقیقاتی، تصریح کرد: در سال‌های اخیر به منظور اجرای طرح‌های اولویت دار تحقیقاتی، تفاهم نامه‌هایی با دانشگاه‌های استان منعقد شده است. 

رنج ور، با اعلام آمادگی جهت حمایت از پژوهشگران حوزه ی آب و فاضلاب، گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در حوزه ی تحقیقات شرکت می توانند به آدرس اینترنتی www.guilan-abfar.ir مراجعه کنند.

وی، در ادامه با اشاره به تلاش های اداره  تحقیقات، بهره وری و تحول اداری شرکت آبفار گیلان جهت چاپ مقالات کارکنان در نشریات تخصصی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور افزود: مقاله ای با عنوان "بررسی رابطه مدیریت منابع انسانی بر روی عملکرد بهبود خدمات کارکنان" که توسط خانم ها فرجادی نژاد و قلیزاده نگارش شده بود، در شماره  599 نشریه شهراب چاپ شد. 

وی افزود: همچنین در نهمین همایش مدیران آب و فاضلاب کشور که آذرماه امسال در برج میلاد تهران برگزار شد، در بخش چاپ مقالات در 2 حوزه "مدیریت سرمایه انسانی در صنعت آب و فاضلاب" و "حفاظت، ایمنی و پدافند غیرعامل در تاسیسات آب و فاضلاب" همکاران ما مقالاتی را ارائه دادند.

به گفته ی رنج ور؛ 2 مقاله با عنوان "بررسی سبک رهبری تحول گرای مدیران بر رفتار کاری کارکنان در شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان" و "ارزیابی اجرای پدافند غیرعامل در مجتمع بزرگ آبرسانی شهید خوش سیرت آستانه اشرفیه" در این همایش ارائه و در کتاب مقالات چاپ شد.
 
وی افزود: مقاله اول توسط مصطفی اصغری و زعمیه فرجادی نژاد و مقاله  دوم توسط  علی جعفری، نوید نوربخش و خانم فرجادی نژاد نگارش شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز