خبرگزاری کار ایران

فرماندار تالش عنوان کرد:

پالت‌سازی بعنوان یکی از منابع بزرگ تالش نیاز به حمایت دارد

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۶۴۵

فرماندار تالش گفت: پالت سازی بعنوان یکی از منابع بزرگ شهرستان تالش نیاز به حمایت دارد.

به گزارش ایلنا از تالش، سید عیسی مهدوی فرماندار تالش در جلسه رفع موانع تولید با اشاره به میزان اهمیت وتقدس بحث اشتغال در جامعه امروز اذعان داشت:جای بسی تامل و نگرانی است که شهرستان تالش با وجود دارا بودن استعدادهای غنی و پتانسیل هایی  در بحث کشاورزی،دامپروری،صنایع دستی،برخورداری از سواحل ، ییلاقات وسیع و زیبا در جهت گسترش گردشگری،عشایر توانمند بسیاری موارد مشابه هنوز شاهد جوانانی فاقد اشتغال است و از معضل بیکاری رنج می‌برد.

 مهدوی ضمن اشاره به اقدامات اخیر صورت گرفته در بحث های گردشگری و ساماندهی ظرفیت های مختلف شهرستان تاکید کرد که باید از صنایع جا افتاده شهرستان حمایت بعمل بیاید.

فرماندار تالش در حضور جمعی از پالت سازان شهرستان در جلسه خاطر نشان کرد: پالت سازی بعنوان یکی از صنایع سلولوزی اگر مورد حمایت بیشتر قرار گیرد می تواند برد زیادی در زمینه اشتغال زایی بویژه برای جوانان شهرستان بهمراه داشته باشد.وی افزود در حال حاضرما بیش از ۷۰پالت ساز فعال در شهرستان تالش داریم که هر کدام از آنها سهم بزرگی از اشتغال شهرستان را بدوش می‌کشند.

مهدوی همچنین به شهرک صنعتی و ناحیه صنعتی تالش بعنوان مراکز تولید فعال و اشتغال مستمر شهرستان اشاره کرد و افزود:سرمایه گذاران و پالت سازان ناحیه صنعتی در صورت در اختیار داشتن زمین مناسب و حمایت های جانبی  ظرفیت ایجاد بیش از ۳هزار شغل با سرمایه شخصی از طریق همین صنعت را داراست لذا حمایت از آنها بعنوان منبع بزرگ اشتغال و اقتصاد شهرستان الزامی است.

در این جلسه چند تن از پالت سازان تالش مشکلات اساسی پیش روی خود در رابطه با بیمه، رابا حق پرست مدیر کل تامین اجتماعی استان در میان گذاشته و خواستار حل موانع و مشکلات خود شده و اعلام کردند با وجود مشکلات کنونی ادامه کار برای پالت سازان طاقت فرسا و روزبروز سخت تر خواهد شد.

حق پرست در این جلسه ضمن پاسخگویی به سئوالات حاضرین و مسئولان و کارفرمایان بیمه گذار، قول حمایت و نهایت همکاری برای حل مشکلات موجود در بحث های مرتبط با بیمه تامین اجتماعی و تولید در شهرستان تالش را اعلام کرد‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز