خبرگزاری کار ایران

در آستانه ۲۶ آذر صورت گرفت؛

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی گیلان به مناسبت روز ملی حمل و نقل

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۶۹۶

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان به مناسبت 26 آذر روز ملی حمل و نقل پیام تبریک منتشر کرد .

به گزارش ایلنا از رشت، علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان به مناسبت 26 آذر روز ملی حمل و نقل پیام تبریک منتشر کرد .

متن این پیام به شرح زیر است: 

در جهان امروز، نبض توسعه اقتصادی و پویایی افراد در زندگی شهری و روستایی در دستان ارزشمند فعالان عرصه حمل و نقل عمومی می تپد و بی شک رسیدن به توسعه  پایدار شهری  و عدالت اجتماعی در بخش حمل و نقل در گرو همکاری و مساعی تلاشگران حوزه حمل و نقل می باشد.

26آذر ماه یادآور ایثارگری های دلیرمردان عرصه حمل و نقل کشور که با لبیک سردادن به ندای پیرمراد و بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و حماسه باشکوه بیعت با رهبری، برگ زرین دیگری به کتاب پرافتخاراین کشورافزودند.

فرا رسیدن روز ملی حمل و نقل را به کلیه زحمت کشان این صنعت در حوزه های جاده‌ای، ریلی، دریایی و هوایی، علی الخصوص، فعالین این عرصه در استان گیلان، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و همتتشان را ارج می نهیم و  تردید نداریم که اصل و ذات خدمت این عزیزان  توکل به خداوند تبارک و تعالی بوده است .

توفیق روز افزون همگان را در جهت پویایی هرچه بیشتر صنعت بزرگ حمل و نقل و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه خداوندسبحان خواهانیم».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز