خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر رشت مطرح کرد:

جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی راهگشای مشکلات شهرداری رشت/ تلاش برای رفع عقب ماندگی‌ها

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۲۰۳

عضو شورای شهر رشت با اشاره به اینکه جایگاه رشت باید ارتقا یابد،بیان کرد:جایگاه فعلی رشت در شان‌مردم بافرهنگ شهرنیست و اعضای شورای پنجم تمام تلاش خود را برای رساندن رشت به جایگاه اصلی و رفع عقب ماندگی‌ها انجام خواهند داد.

به گزارش ایلنا از رشت، جلال الدین محمد شکریه با اشاره به اینکه مشکلات متعددی در شهر وجود دارد بیان کرد: معتقدم راه نجات شهر از این همه مشکلات ورود سرمایه گذاران و مشارکت آنهاست.

وی با اذعان به اینکه رشت با جایگاه اصلی فاصله فراوانی دارد، تصریح کرد: شهردار رشت در حال حاضر مشغول بررسی شرایط موجود است و امیدوارم با توان و ظرفیت مدیریتی خوبی که در این مجموعه وجود دارد به زودی مشکلات مرتفع و رشت در جایگاه واقعی خود قرار بگیرد.

شکریه در خصوص فعالیت مشاوران شورای رشت تصریح کرد: بنده معتقدم ۲۳ نفر مشاور فعلی شورا باید مورد ارزیابی قرار گرفته و بعد از استقرار شورا در ساختمان شهرداری رشت از ظرفیت آنها در اداره امور دفتری اعضا استفاده شود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت افزود: ساختمان جدید شهرداری رشت واقع در میدان گیل به زودی به بهره برداری خواهد رسید و متعاقب آن اعضای شورا به ساختمان فعلی شهرداری رشت در خیابان سعدی منتقل خواهد شد.

وی با اذعان به اینکه باید شرایط اشتغال برای جوانان تحصیل کرده رشت فراهم شود گفت: شهر رشت جوانان تحصیل کرده، کارآمد و با فرهنگی دارد و با بهره مندی از ظرفیتهای موجود باید شرایط اشتغال را برای آنان فراهم کنیم.

شکریه در خاتمه با اشاره به اینکه جایگاه رشت باید ارتقا یابد بیان کرد: جایگاه فعلی رشت در شان مردم با فرهنگ شهر نیست و اعضای شورای پنجم تمام تلاش خود را برای رساندن رشت به جایگاه اصلی و رفع عقب ماندگی‌ها انجام خواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز