خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه یک رشت عنوان کرد:

گام برداشتن براساس‌تجربیات و کارشناسی‌ها در راستای مقابله با بحران‌های احتمالی

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۲۰۰

شهردار منطقه یک رشت گفت: شایسته است تا براساس تجربیات سنوات گذشته و دستورالعمل و کارشناسی های انجام شده توسط خدمات شهر در راستای مقابله با بحران احتمالی در فصل پیش رو گام برداریم.

به گزارش ایلنا از رشت، در آستانه فصل زمستان جلسه ستاد بحران شهرداری منطقه یک باحضور ناصر عطایی، معاونین و مدیران شهرداری منطقه یک تشکیل شد.

عطایی ضمن قدردانی از معاونت خدمات شهری شهرداری رشت و معاونین خدمات شهر و روسای نواحی مناطق بابت برگزاری رژه ناوگان خودرویی ستاد مدیریت بحران شهرداری رشت، اذعان داشت: امید است در سایه همدلی و همراهی زمستان امسال را با خاطره ای خوش و به یادماندنی سپری نماییم.

شهردار منطقه یک مدیریت بد را مهم ترین عامل بحران در بسیاری از موارد خواند و گفت: در هر کاری اگر مدیریت صحیح نباشد بحران بوجود خواهد آمد، بنابراین شایسته است تا براساس تجربیات سنوات گذشته و دستورالعمل و کارشناسی های انجام شده توسط خدمات شهر در راستای مقابله با بحران احتمالی در فصل پیش رو گام برداریم.

در ادامه این جلسه معاون خدمات شهر منطقه یک به ارائه شرح وظایف و دستورالعمل مدون شده پرداخت و تصریح کرد: در این دستورالعمل شهرداری منطقه یک به ۷ مسیر اصلی و در جه یک و ۷ مسیر درجه دو و سه تقسیم بندی و با دو شیفت کاری نیروی انسانی چیدمان شده است.

 شیخ کاظمی از تعریف سه مقر به عنوان استراحتگاه در سه ناحیه منطقه یک خبر داد و افزود: در برخی از مسیرهای اصلی و شریانی دو الی سه ماشین جهت خدمات رسانی بهینه در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اهمیت برف روبی مسیرهای اصلی و مدیریت پیاده روها یادآور شد: برف روبی مسیرهای استراتژیکی همچون برف روبی مقابل پمپ بنزین ها، بیمارستانها و مدارس در راستای خدمات رسانی به شهروندان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز