خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان گیلان عنوان کرد:

عدم هماهنگی مدیران گیلان با مجمع نمایندگان از گله‌مندی همکاران ما در استان است

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۰۴۴

محمد حسین قربانی با تأکید بر اینکه باید هماهنگی مدیران ارشد استان و نمایندگان استان بیشتر شود گفت: عدم هماهنگی مدیران استان با مجمع نمایندگان از جمله گله‌مندی همکاران ما در استان گیلان است.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدحسین قربانی در جلسه شورای اداری استان با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در بعد اشتغال باید گردشگری و کشاورزی را رونق ببخشیم.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به اینکه تاکنون نتوانسته‌ایم آب مرزی را در استان را به‌صورت مرزی اداره کنیم تصریح کرد:  گیلان با داشتن رودخانه‌های مرزی در شهرستان‌های مرزی، مدیریت مرزی ندارد که می‌تواند با مدیریت صحیح مشکلات آب شرب و کشاورزی استان‌های مرزی را حل کنیم.

قربانی با تأکید بر اینکه از اصلی‌ترین موضوع در روزهای اخیر  واردات برنج بود گفت: با توجه به اینکه کسری برنج محدود بود اما با مدیریت ناکافی مقدار زیادی برنج وارد کشور شد و با این رویه مدیریت برنج کشور بر سر برنج ما همان خواهد آمد که بر سر چای ما آمده است.

وی با اذعان به اینکه باید برای معیشت مردم گریه کرد بیان کرد: آب استان با یک استراتژی خوب مدیریت‌شده است و آب مرزی در گیلان نیز باید مدیریت شود و بحث سدهای پلرود، شفارود و آیت‌الله بهجت ما را نگران کرده است.

 قربانی با تأکید بر اینکه باید هماهنگی مدیران ارشد استان و نمایندگان استان بیشتر شود گفت: عدم هماهنگی مدیران استان با مجمع نمایندگان از جمله گله‌مندی همکاران ما در استان گیلان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز