خبرگزاری کار ایران

رئیس مجلس در رشت مطرح کرد:

پایبندی به برجام برای آینده امنیت جهانی مفیدتر است

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۹۹۰

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پایبندی به برجام، برای آینده امنیت جهانی و منطقه مفیدتر است، البته اگر روش‌هایی دیگر هم انتخاب کنند، برای آن فکر شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، علی لاریجانی در بدو ورود به فرودگاه بین المللی سردارجنگل رشت در جمع خبرنگاران هدف از سفر به گیلان را دعوت نمایندگان این استان در خانه ملت برای در جریان قرارگرفتن از بخش های مختلف بویژه پروژه های عمرانی عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه در ایام بررسی لایحه بودجه هستیم، این سفر می تواند در شتاب بخشیدن به روند تصمیم گیری و ساماندهی موضوعات استان موثر باشد.

وی به برنامه های سفر یک روزه خود به گیلان اشاره و خاطرنشان کرد: حضور در جلسه شورای اداری، گفتگوی تلویزیونی با مردم و نیز شرکت در همایش مرحوم میرزاکوچک جنگلی از برنامه های این سفر است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوال خبرنگاری در مورد واکنش ایران به تصمیم کنگره آمریکا در ارتباط با برجام گفت: روی این موضوع در هیأت نظارت بر اجرای برجام، فکر شده و سناریوهای مختلفی را بررسی کرده‌ایم البته برای اینکه آنها چه تصمیمی بگیرند، روش های مختلفی را احتمال داده ایم و راه حل‌هایی در نظر گرفته ایم.

وی اظهار داشت: باید ببینیم کدام مسیر را طی می‌کنند؛ آنجور که ما فکر می‌کنیم اگر همه طرف‌ها به برجام پایبند و متعهد باشند، هم برای آینده امنیت جهانی مفیدتر است و هم برای منطقه البته اگر روش‌های دیگر هم انتخاب کنند، برای آن فکر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز