خبرگزاری کار ایران

احداث پل های عابر پیاده مکانیزه در شهر لاهیجان

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۹۰۱

شهردار لاهیجان ازاحداث پل های عابر پیاده مکانیزه در این شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان،  مسعود کاظمی، شهردار لاهیجان، در جلسه با مؤسسه حمایت معلولین شرق گیلان در لاهیجان که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، گفت: معلولیت یعنی انعکاس نور و قدرت خداوندی در مخلوقی به ظاهر ناقص، ولی با قابلیتی بی نهایت. فــردی کــه بــه اطــرافــیانــش درس صــبر و اســتقامت آمــوزش مــی‌دهــد.

کاظمی افزود: روز جهانی معلولان روز پاسداشت ارزش ها است، روز به اثبات رساندن خواستن توانستن و روز نشان دادن ما می توانیم است.
شهردار لاهیجان تصریح کرد: این مجموعه نیاز به ترحم ندارد، بلکه نیازمند حمایت است. تلاش می‌کنیم  وظایف شرعی، قانونی و اداری خود را در این زمینه اجرا کنیم.
وی اذعان داشت: از تک تک پتانسیل‌های شما جهت بهبود فضای شهر استفاده خواهیم کرد و آماده عقد تفاهمنامه در خصوص خرید محصولات خانگی شما هستیم.
کاظمی ادامه داد: با توجه به بالا رفتن میانگین سن جامعه، برای سهولت تردد و ایجاد آسایش و امنیت شهروندان، پل های عابر پیاده مکانیزه احداث خواهیم کرد.
وی در خصوص استفاده جامعه معلولان از فضاهای ورزشی گفت: مجموعه های متفاوتی داریم که این عزیزان می توانند از آنها استفاده کنند و با توجه به محدودیت هایی که شهرداری ها دارند، آماده ایجاد تیم مشترک هستیم.

کاظمی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم به اولین هایمان برگردیم و همه پروژه های شهرداری لاهیجان، ضمن پیوستهای محیط زیستی و توسعه پایدار، پیوستهای بهزیستی و تردد داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز