خبرگزاری کار ایران

با هدف بررسی پروژه های عمرانی شفت برگزار شد:

جلسه مشترک مدیرکل و مدیران راه و شهرسازی گیلان با فرماندار شفت

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۸۸۹

با هدف بررسی پروژه های عمرانی شهرستان شفت وتعیین تکلیف آنها، جلسه مشترک مدیرکل و جمعی از مدیران راه و شهرسازی گیلان با فرماندار شهرستان شفت در محل فرمانداری این شهر برگزار شد.

به گزارش ایلنا از شفت، جلسه مشترک مدیرکل و جمعی از مدیران راه و شهرسازی گیلان با فرماندار شهرستان شفت  برگزار شد.

علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی با تشریح وضعیت آسفالت راههای روستایی شهرستان شفت اظهار داشت : در سال 95 در شهرستان شفت 29.7 کیلومتر تعهد آسفالت داشتیم که به‌صورت 100 درصد محقق شد.

وی اضافه کرد: در سال گذشته 20.2 کیلومتر آسفالت در مسیرهای فاقد آسفالت و خاکی و 9.5 کیلومتر روکش آسفالت و درسال 1396 تاکنون 12کیلومتر کیلومتر آسفالت در مسیرهای فاقد آسفالت و خاکی و 6 کیلومتر روکش آسفالت درراههای روستایی شهرستان شفت به بهر‌ه‌برداری رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه شهرستان شفت شامل شهرهای شفت و احمد سرگوراب  می باشد که هر دو  دارای طرح جامع و تفصیلی مصوب بوده و هرگونه موارد و مغایرتهای مربوط به طرح های فوق با اعلام شهرداری ها قابل بررسی می باشد.

وی اضافه کرد : در  خصوص اختصاص کد شهری  روستای پیرده که در زمان انتخابات شوراهای پنجم در نظر گرفته شده ، مقرر گردید جهت حل مشکل بوجود آمده در صدور پروانه ساختمانی ، موضوع  از طریق مدیریت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی  پیگیری شود.

مدیرکل راه وشهرسازی گیلان در خصوص پروژه ملاسرا- شفت گفت:مطالعات مرحله اول محورملاسرا- شفت- زنجان از سال 1386 به منظور بررسی امکان اتصال دو استان گیلان و زنجان ، توسط معاونت برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل وقت وزارت متبوع در دستور کارقرار گرفت.

خاوری اضافه کرد : با توجه به ماهیت منطقه و عدم وجود راه در بخش هایی از مسیر ، مطالعات در دو بخش یکی به صورت بهسازی و دیگری به صورت نوسازی دنبال گردید.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان اذعان داشت : طول کل محور 90 کیلومتر می باشد که حدود 30 کیلومتر در محدوده استان زنجان و 60 کیلومتر در محدوده استان گیلان واقع شده است.

چهار خطه کردن محور ملاسرا – شفت به طول کلی 11 کیلومتروعرض25.6 متر دارای 6 دستگاه پل دالی با دهانه 2 متری ویک دستگاه پل 3 متری می باشد که در حال حاضر 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی خاطرنشان کرد: فاز دوم این پروژه به طول 12 کیلومتر به مبلغ 141000 میلیون ریال در حال فرایند اجرای مناقصه می باشد و تقاطع ملاسرا دارای 1 دهانه تقاطع 28 متری و11دهانه 25 متری به طول303 متر وعرض نهایی11.2 متر در شرف تایید وابلاغ می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز