خبرگزاری کار ایران

مدیر‌کل کانون استان گیلان خبر داد:

«ذهن آگاه» عنوان برنامه‌های هفته پژوهش کانون گیلان شد

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۸۸۵

مدیر‌کل کانون استان گیلان گفت: برنامه‌های هفته پژوهش این مجموعه فرهنگی از 25 تا 30 ماه جاری با عنوان «ذهن آگاه» در مراکز فرهنگی هنری سراسر استان برگزار‌ می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، اسفندیار ضیائی با اعلام این خبر اظهار‌کرد: عمق بخشی به آگاهی‌های کودکان و نوجوانان از رسالت‌های کانون پرورش فکری است و در این میان گسترش فرهنگ پرسش‌گری و ارتقای جایگاه پژوهش درجامعه، به ویژه در بین کودکان و نوجوانان از اهداف فعالیت‌های پژوهشی این دستگاه فرهنگی محسوب‌می شود.

مدیر‌کل کانون استان گیلان برهمین اساس از برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های هفته‌ی پژوهش کانون پرورش فکری از25  تا 30 آذرماه 1396 سخن‌گفت و با اشاره به روی‌کرد این مجموعه در همراه‌سازی والدین  و هم‌گرایی با تمامی فعالان این حوزه تصریح‌کرد: نهادینه‌سازی فرهنگ پژوهش نیازمند بهره‌گیری از تمامی توان‌مندی‌هاست و در این میان استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ها نیز مهم و ضروری است.

ضیائی در ادامه‌ به تشریح فعالیت‌های هفته‌ پژوهش کانون پرداخت و با بیان‌اینکه فضا‌سازی مناسب، برپایی نمایشگاه دست‌آورد‌های پژوهشی مربیان و اعضا از جمله برنامه‌ها به شمار‌می رود، گفت: همراهی با اولیا در این مسیر از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و از این رو شاهد برگزاری همایش والدین با محوریت «پژوهش، کودک و نوجوان» خواهیم‌بود.

تجلیل از پژوهش‌گران برگزیده استانی، دعوت از صاحب‌نظران عرصه‌  پژوهش بازدید‌های علمی و اجرای پژوهش‌های میدانی از دیگر برنامه‌های هفته پژوهش کانون استان گیلان است که در سخنان اسفندیار ضیائی به آن اشاره شد.

وی هم‌چنین از رونمایی اختراع اعضای پژوهش‌گر، برگزاری نشست‌های پژوهشی با حضور مسئولان و صاحب‌نظران این عرصه در سه حوزه سیاهکل، رضوانشهر و شفت خبرداد و ابراز امیدواری کرد این فعالیت‌ها به گرایش افزون‌تر مخاطبان به فعالیت‌های پژوهشی کمک‌کند.

 

 

   

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز