خبرگزاری کار ایران

٤٢هزار بازدید با بیش از پنج میلیارد ریال فروش بن در نمایشگاه کتاب گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۳۸۰

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: ٤٢ هزار نفر تا پایان روز پنجم از سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان دیدار کرده و بیش از پنج میلیارد ریال بن کتاب خریداری شده است.

به گزارش ایلنا از رشت،  فیروز فاضلی بیان کرد:  رقم دقیق فروش بن کتاب در سیزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان پنج میلیارد و ٤٠ میلیون ریال است که این نشانه مطالبه عمومی مردم مبنی بر برپایی هر ساله نمایشگاه کتاب است.

وی اظهار کرد: نمایشگاه یادشده در ٢٠٠ غرفه و با حضور بیش از ٤٠٠ ناشر استانی و کشوری، ١٦ آذر در رشت افتتاح شده و امروز سه شنبه آخرین روز برپایی آن است.

وی با بیان اینکه ٤٨ هزار و ٣٥٥ عنوان کتاب در این نمایشگاه عرضه شده است، افزود: ٥٠ ناشر استانی در این نمایشگاه حضور دارند که ٣٠ ناشر دارای غرفه های مستقل بوده و ١٥ ناشر نیز در غرفه تجمیعی کتب خود را ارائه می دهند.

سیزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان با تخفیف ٣٠ درصدی به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران تا ساعت ٢٠ امروز (٢١ آذر) در محل نمایشگاه های بین المللی استان واقع در کیلومتر پنج جاده رشت – تهران دایر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز