خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه یک شهرداری رشت مطرح کرد:

تکریم ارباب رجوع مهمترین اصل در سرلوحه کار شهرداری/ روسا و کارکنان هر ناحیه آبروی شهرداری هستند

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۳۴۹

شهردار منطقه یک شهرداری رشت ارباب رجوع را سرمایه های ارزشی کارکنان خواند و گفت: تکریم ارباب رجوع به عنوان مهم ترین اصل باید در سرلوحه کاری همه ما در شهرداری قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از رشت،‌ ناصر عطایی با تاکید بر آشنایی کامل با اهداف و نوع فعالیت شهرداری‌ها براساس سابقه کاری ۱۲ ساله خود اذعان داشت: مجموعه پرسنل شهرداری همچون اعضای یک خانواده هستند، لذا اگر نتوانیم به مسائل و مشکلات کاری پرسنل را حل کنیم به طور حتم شاهد تاثیر منفی در عملکرد آنان خواهیم بود.

شهردار منطقه یک شهرداری رشت روسا و کارکنان هر ناحیه را آبروی شهرداری دانست و افزود: توسعه پایدار در شهر محقق نخواهد شد مگر در سایه مشارکت و لازمه مشارکت اعتماد سازی است و این اعتمادسازی از ناحیه آغاز خواهد شد.

وی با تاکید بر نقش نیروهای متخصص و کارآمد در توسعه شهر خاطر نشان کرد: خوشبختانه مناطق سه گانه شهرداری منطقه یک دارای نیروهای متخصص زیادی است که این افراد با تکیه بر تخصص و تقویت حس مشارکت می‌توانند مشکلات و چالش های احتمالی در شهرداری را به سهولت مرتفع کند.

عطایی ارباب رجوع را سرمایه های ارزشی کارکنان خواند و گفت: تکریم ارباب رجوع به عنوان مهم ترین اصل باید در سرلوحه کاری همه ما در شهرداری قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز