خبرگزاری کار ایران

با حضور هیاتی از راه‌آهن آذربایجان و ایران؛

وضعیت اجرای پروژه راه‌آهن آستارا - آستارا مورد بررسی قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۱۵۹

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: وضعیت چگونگی اجرای پروژه راه‌آهن آستارا- آستارا با حضور هیاتی از راه‌آهن جمهوری آذربایجان و ایران مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از آستارا،  یونس رنجکش اظهار داشت: در این جلسه که در سطح معاونان راه‌آهن دو کشور و همچنین با حضور معاون عمرانی استانداری گیلان و مدیران کل مرتبط با اجرای پروژه راه آهن آستارا- آستارا برگزار شد وضعیت ادامه فعالیت پروژه مورد بررسی و برای رفع  مشکلات تصمیماتی اتخاذ شد.

فرماندار آستارا اظهار داشت: با توجه به اهمیت این راه ریلی و نقش آن در تبادلات تجاری و اقتصادی در مسیر کریدور راه‌آهن شمال- جنوب دنیا، شرکت‌کنندگان در این نشست مشترک با تأکید بر اجرای هرچه سریع‌تر این پروژه خواستار رفع مشکلات شدند.

 وی یادآور شد: در این جلسه حجت شعبانپور معاون عمرانی استانداری گیلان ضمن تاکید بر رفع برخی موانع موجود در زمینه تامین مصالح مورد نیاز ادامه فعالیت ساخت راه آهن از مدیران اجرایی مرتبط با صدور مجوز‌های لازم برای تامین مصالح خواست تا اقدام لازم برای تسریع در روند تکمیل پروژه را بعمل آورند.

رنجکش همچنین افزود: در نشست‌های جداگانه دیگری که با حضور شعبانپور معاون عمرانی استانداری گیلان و مدیران کل منابع طبیعی آب منطقه‌ای صنعت، معدن و تجارت و محیط زیست برگزار شد تصمیماتی درباره چگونگی تامین مصالح مورد نیاز برای تکمیل این پروژه گرفته شد.

فرماندار آستارا همچنین با اشاره به مجموعه اقدامات انجام گرفته در شهرستان درباره رفع مشکلات موجود از مدیران کل استان در این زمینه  تشکر و برسرعت بخشیدن در روند اجرای پروژه تاکید کرد.

وی یادآور شد: به نمایندگی از استانداری گیلان هرگونه اقدامی را که برای هرچه زودتر به ثمر رسیدن این پروژه نیاز باشد در آستارا هماهنگی لازم به عمل خواهد آمد. این یک پروژه ملی است و دارای اثرات فراملی بوده و به هیچ‌وجه نباید اجرای آن درگیر بروکراسی‌های اداری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز