خبرگزاری کار ایران

با انجام مراسم تکریم و معارفه؛

منصف سرپرست بهره‌برداری مرکزی شرکت گاز استان گیلان شد

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۹۸۳

مراسم معارفه حسن منصف بعنوان سرپرست جدید بهره برداری مرکز شرکت گاز استان گیلان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، مراسم تکریم و معارفه رؤسای بهره‌برداری شهرستان رشت با حضورحسین اکبر مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان برگزار شد.

در این مراسم حسین اکبر با یادآوری حضور خود در اداره گاز شهرستان رشت در سال 83، تغییرات و اقدامات انجام شده در این سال ها را مثبت و خوب ارزیابی کرد.

وی با توجه به انتصاب معاونین بهره برداری و مهندسی، حسن منصف را فردی شایسته برای احراز این سمت دانست و اظهار داشت: عملیات گازرسانی در استان به پایان خود نزدیک شده و افزایش سطح کیفی خدمات در دستور کار شرکت گاز قرار گرفته است لذا انتظار دارم تا کیفی سازی خدمات با سرعت بیشتری ادامه یابد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ضمن اعلام خبر تشکیل کمیته ویژه جهت پیگیری وضعیت معیشت نیروهای پیمانکاری، از اعضای این کمیته خواست سریعا راهکارهای لازم جهت اصلاح وضعیت نیروهای پیمانکاری ارائه نمایند.

 اکبر در پایان گفت: با توجه به این موضوع که شرکت ما در مسیر تعالی قرار دارد، از همه همکاران می‌خواهم تا متناسب با سطح یک شرکت متعالی، اقدامات کیفی را در جهت افزایش سطح رضایتمندی مشترکین و همکاران انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز