خبرگزاری کار ایران

فرماندار صومعه سرا تاکید کرد:

لزوم رعایت حریم جاده‌ها و رودخانه‌ها در ساخت و سازهای روستایی

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۷۷۴

فرماندارصومعه‌سرا تاکیدکرد: ساخت وسازهای روستایی باید با رعایت وحفظ حریم جاده ها و رودخانه ها صورت گیرد.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، علی فتح اللهی در جلسه آموزشی پیشگیری وقوع جرم ویژه دهیاران و روسای شوراهای اسلامی شهرستان‌های صومعه سرا و ماسال که با حضور بخشداران و مقامات قضایی شهرستان و در سالن فارابی شهرستان صومعه سرا (به همت امور شوراهای و دهیاری‌های فرمانداری صومعه سرا) برگزار شد، ضمن خیر مقدم وتقدیر و تشکر از دهیاران وشوراهای  اسلامی روستاها و مسئولان امر دو شهرستان گفت: حفظ محیط زیست و منابع ملی از جمله وظایفی است که دهیاران بطور مستقیم با آن در ارتباط هستند.

وی با تاکید بر اینکه ساخت و سازهای روستایی باید با  رعایت  و حفظ حرائم جاده‌ها و رودخانه ها صورت گیرد گفت: برای پیشگیری از وقوع حوادث وجرائم  در اینگونه موارد و جلوگیری از تخلفات ساخت وساز، تلاش و همکاری دهیاران و شوراها کمک شایان توجهی در این امر دارد .

فرماندار با اشاره به اینکه شوراها ودهیار باید در هر ساعتی از شبانه روز پاسخگوی نیاز و مشکلات روستا باشند، گفت : دهیاران و شوراها تاکنون به خوبی توانسته اند از عهده وظایف خود برآیند و توانسته اند منشا خیرات و برکات در حوزه روستایی باشند.

وی ادامه داد : با نگاه ویژه ای که دولت کریمه در راستای محرومیت زدایی در سطح روستاها دارد، سرلوحه کار و ارائه خدمات زیربنایی یکی از اولویت‌های کاری است که برای دولت محترم و پیرو آن در استان‌ها و شهرستان‌های کشور خواهد بود .

وی افزود: تلاش‌ما بر این است که درجهت ماندگاری مردم در روستاها و بالابردن درآمد پایدار و رعایت موازین قانونی برنامه محور پیش رفته و هر چقدر بتوانیم روستاها را پویا و فعال کرده و بستر شرایط زندگی خوب و در شان آنها را فراهم کنیم. اینگونه مطئنا به‌حفظ روستا وجلوگیری از مهاجرت‌ها به شهر کمک کرده‌ایم.

فرماندار در پایان اظهارداشت: همراهی و همکاری خوبی در شهرستان ما از دستگاه های اجرایی داریم به گونه‌ای که هیچگونه پرونده دادگاهی بین دستگاه های اجرایی و قضایی نداشته که با تعامل بین دستگاه ها حلقه مطمئنی ایجاد شده که این امید وجود دارد توسط آن به توسعه هر چه بیشتر و عمران آبادانی شهرستان  ما منجر شود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز