خبرگزاری کار ایران

گازرسانی به 396 واحد صنعتی گیلان در 4 سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۵۶۵

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان بیان کرد: در 4 سال گذشته به 396 واحد صنعتی گازرسانی شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، دومین جلسه کارگروه بررسی وضعیت گازرسانی به صنایع استان در سال 96 با حضور مدیران شرکت گاز و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان در محل سالن کنفرانس مدیرعامل گاز گیلان برگزار شد.

 حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت: تاکنون به 1280 واحد صنعتی و تولیدی در استان گازرسانی شده است که مجموع حجم مصرفی آنها، یک میلیون و 418 هزار مترمکعب بر ساعت است.

 اکبر با بیان این موضوع ادامه داد: از سال 92 الی 96 تعداد 544 مصرف کننده سوخت در بخش های مختلف صنایع شناسایی شده اند که از این تعداد 396 مورد با ظرفیت مصرفی 25 میلیون لیتر در سال گازدار شده اند و عملیات گازرسانی به 148 واحد صنعتی با ظرفیت 12 میلیون و 650 هزار لیتر در دست انجام است.

در ادامه علی اصغر عباسی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ضمن تشکر از همکاری مناسب مدیریت و کارکنان شرکت گاز گفت: با توجه به گازرسانی های صورت گرفته در استان، تعداد 20 هزار کالا برگ از 38 هزار کالا برگ توزیع شده جمع آوری خواهد شد.

در این نشست مقرر شد هنگام اشتراک پذیری گاز از متقاضیان، مراحل تسویه حساب با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی نیز صورت گیرد و آمار گازرسانی به روستاها بصورت ماهیانه به شرکت ملی پخش ارسال و این شرکت نسبت به عدم توزیع کالا برگ در روستاهای مذکور اقدام کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز