خبرگزاری کار ایران

با حضور میهمانان و مسئولان استانی برگزار شد؛

همایش بزرگداشت میرزاکوچک جنگلی در صومعه‌سرا

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۴۲۳

همایش استانی بزرگداشت روحانی مبارز میرزاکوچک جنگلی با حضور فرماندار صومعه سرا ، نماینده این شهرستان و جمعی از میهمانان و مسئولان استانی و شهرستانی در سالن فارابی صومعه سرا برگزار شد.

به گزارش‌ایلنا ازصومعه‌سرا، اجرای‌برنامه‌های فرهنگی‌نظیر موسیقی‌سنتی و محلی، سرود گیلکی دانش‌آموزان، نمایش تئاتر میرزا، سخنرانی فرماندار و نماینده محترم شهرستان و ... در این همایش به سمع و نظر حاضرین رسید.

فتح اللهی در این همایش به جهت خیرمقدم گویی به جایگاه رفت وضمن تشکر از زحمات بانیان برگزاری این همایش بزرگ که از یک‌ماه و نیم گذشته مشغول برنامه ریزی و تدارکات بودند، گفت: این هماهنگی و تلاش مضاعف در زنده نگه داشتن نام و یاد میرزای جنگلی خود نشان از میراث جاودان نهضت جنگل است.

وی از یونس استادسرایی بعنوان افتخار کشور و صومعه‌سرا یاد کرد و افزود: چنین برنامه‌هایی برگزار می‌شوند تا با اهداف و منش و شخصیت بزرگ میرزا بیشتر آشنا شویم.

فرماندار صومعه سرا استکبار ستیزی و زیربار حرف زور نرفتن را از ویژگیهای بارز این مبارز روحانی دانست و بیان داشت: میهن پرستی و درخشیدن در ظلمات و تاریکی آن‌روزها افتخاری بود که برای ما به ارمغان آورد.

فتح اللهی در پایان انعکاس نگرش میرزای جنگلی  به بهترین شکل در جامعه را یک اصل مهم تلقی کرد و اظهار داشت: امیدواریم نسل های آینده نسبت به مسایل تاریخی کشور وانقلاب عزیزمان آگاهی لازم را کسب و درجهت حفظ رزشهای نظام همیشه کوشا باشند.

همایش بزرگداشت میرزاکوچک جنگلی در صومعه‌سراهمایش بزرگداشت میرزاکوچک جنگلی در صومعه‌سرا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز