خبرگزاری کار ایران

علی لقمانی:

توسعه پایدار رشت و رشد اقتصادی مردم با ایجاد تعاونی توسعه و عمران رشت محقق می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۲۲۲

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رشت گفت: با ایجاد شرکت‌ تعاونی توسعه و عمران شهرستان رشت ضمن جلب مشارکت مردم در امر سرمایه‌گذاری به منظور رشد و توسعه اقتصادی به توسعه پایدار شهرستان نیز کمک می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، علی لقمانی در این جلسه با تبریک هفته وحدت و مبعث رسول اکرم(ص) گفت: رشد و توسعه اقتصادی در گرو اجرای پروژه‌های مختلف زیرساختی، تولیدی و خدماتی است و با ایجاد شرکت‌ تعاونی توسعه و عمران شهرستان رشت ضمن جلب مشارکت مردم در امر سرمایه‌گذاری به منظور رشد و توسعه اقتصادی به توسعه پایدار شهرستان نیز کمک می‌شود.

لقمانی با اشاره به اینکه تا شهریور 96 تعداد 51 تعاونی توسعه عمران شهرستان در کشور به ثبت رسیده، تصریح کرد:  در این طرح ایجاد اشتغال برای 65 هزار نفر در کشور هدفگذاری شده و این تعاونی پس از تشکیل و عضوگیری که بر اساس قانون شامل نیم درصد از جمعیت هر شهرستان است می‌تواند در بخش‌های مختلف عمران، صادرات و واردات و موضوعات اجتماعی، رفاهی و اقتصادی شهرستان فعالیت کند..

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت درباره نحوه عضویت در تعاونی‌ توسعه و عمران شهرستان رشت گفت: تمام افراد حقیقی متولد، ساکن و یا شاغل در این شهرستان که بالای 18 سال دارند می‌توانند با پرداخت 50 هزار تومان از طریق بانک‌های توسعه تعاون، ملت و صادرات اقدام به خرید سهام این شرکت تعاونی نموده و به عضویت تعاونی درآیند.

لقمانی در پایان به نقش تاثیرگذار صداوسیما و رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی به مردم متذکر شد: اگر اعتقاد ما بر این است که تشکیل این تعاونی برای مردم منفعت دارد باید صداوسیما و رسانه‌های مکتوب و مجازی نیز در آگاهی بخشی به شهروندان در این خصوص کمک کنند و از بخشداران، شهرداران و دهیاران هم خواست برای مشارکت جدی طیف‌های مختلف برای عضویت در تعاونی مذکور تلاش و همکاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز