خبرگزاری کار ایران

۹ آذر کلید می‌خورد؛

بزرگترین رویداد آغاز فعالیت اقتصادی و تبین اهداف توسعه و عمران رشت

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۷۱۱

مدیر اجرایی توسعه و عمران شهرستان رشت گفت: بزرگترین رویداد آغاز فعالیت اقتصادی و تبین اهداف توسعه وعمران رشت 9 آذر کلید خواهد خورد.

به گزارش ایلنا از رشت، با حضور مازیار صیادی مدیر اجرایی توسعه وعمران شهرستان رشت جلسه ای در دفتر شرکت تعاونی سهامی عام رایا با مشارکت فرهنگیان و نمایندگان دانشگاه گیلان برگزار شد.

 در این جلسه صیادی ابعاد و کارکرد تعاونی توسعه و عمران را برای حاضرین برشمرد.

 در ادامه مومن‌صالحی یکی از پشتیازان تشکیل تعاونی توسعه وعمران شهرستان رشت در تبین اهداف توسعه و عمران و چشم اندازه آینده و نقش توسعه عمران در پشبرد اهداف توسعه و مشارکت اقتصادی وجذب افراد خواص در توسعه عمران مطالب ارزنده ای ارایه کرد.

صیادی مدیر اجرایی توسعه عمران شهرستان رشت اذعان داشت: براساس سیاست گذاری انجام شده مقرر شد ظرف دوماه توسعه وعمران شهرستان رشت تشکیل شود ولی تاکنون تعداد ۱۶۲۱ نفر با تلاش و همگرایی اعضا هیات موسس در پذیره نویسی شرکت و ثبت نام کردند و انتظار می رود در آینده بسیار نزدیک با مشارکت گسترده مهندسین و فرهنگیان و دانشگاهیان تعاونی توسعه و عمران به ثبت برسد.

 مدیر اجرایی توسعه وعمران شهر ستان رشت گفت: با تدبیر فرهنگیان و با حضور اساتید و فرهنگ دوستان در گردهمایی بزرگ ۹ آذر در سالن خاتم الانبیا با سخنرانی استاندار و فرماندار ‌رشت ومدیرکل تعاون وکار ومدیر کل اموزش وپرورش ونمایندگان مجلس،  بزرگترین رویداد آغاز فعالیت اقتصادی وتبین اهداف توسعه وعمران رشت  کلید خواهد خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز