خبرگزاری کار ایران

آمادگی گیلان برای میزبانی مسابقات هندبال رده سنی نوجوانان کشور

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۶۶۳

رئیس هیات هندبال استان گیلان از آمادگی این هیات برای میزبانی تمامی مسابقات هندبال رده سنی نوجوانان کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، بهروز عباسی در مراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی هندبال رده سنی جوانان استان گیلان با تقدیر از تلاش های دست اندرکاران و اعضای هیات هندبال برای برگزاری این دوره از مسابقات، اظهار داشت: این مسابقات شروعی برای فعالیت‌های بیشتر و قوی‌تر در هندبال استان خواهد بود، ان‌شاءالله تمام تلاش و کوشش خود را برای توسعه و گسترش هندبال گیلان به کار خواهیم گرفت.

وی افزود: هندبال گیلان پیشینه بسیار طولانی دارد، از همه عزیزانی که چه در گذشته و چه در حال برای هندبال گیلان تلاش کردند تقدیر می‌کنیم، همچنین جای دارد در اینجا از مرحوم فرید بهشتی (رییس اسبق هیات هندبال گیلان) که برای ارتقا هندبال استان تلاش های فراوانی کردند نیز یادی کنیم.

رئیس هیات هندبال استان گیلان خاطرنشان کرد: همان‌طور که گفته شد این شروعی برای فعالیت‌های هرچه بیشتر هیات هندبال گیلان خواهد بود، امیدواریم این فعالیت‌ها و برگزاری مسابقات ادامه داشته باشد، بنده نیز تلاش خواهم کرد با کمک همه دوستان و دلسوزان هندبال نخستین بار میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور را در استان گیلان دریافت کنیم.

عباسی تاکید کرد: در میان هندبالیست‌های گیلان بازیکنان بسیار خوبی وجود دارد، باور دارم که تیم‌های گیلانی می‌توانند در یکی از سکوهای قهرمانی کشور جایگاهی داشته باشند، تمام تلاش بنده و دست اندرکاران هندبال استان نیز این خواهد بود که بتوانیم یک بار دیگر جایگاه مطرح و ملی هندبال گیلان را در سطح کشور به دست آوریم و تکرار کنیم.

رئیس هیات هندبال استان گیلان با بیان اینکه  با نگاهی ویژه و بسیار دقیق به هندبال رده سنی پایه، برای بهبود جایگاه، گسترش و توسعه آن تلاش می‌کنیم،گفت: باید با گسترش و توسعه رشته هندبال بتوانیم تعداد تیم‌های گیلان را افزایش دهیم.

وی اضافه کرد: بنده به رئیس فدراسیون هندبال کشور نیز گفتم که این آمادگی وجود دارد که گیلان میزبان تمامی مسابقات هندبال رده سنی نوجوانان کشور باشد، این دوره از مسابقات قهرمانی نیز پیش زمینه‌ای برای مسابقات بزرگ دیگر به خصوص جام دهه فجر می باشد.

نخستین روز از مسابقات قهرمانی هندبال رده سنی جوانان استان گیلان گرامیداشت یاد زلزله‌زدگان کرمانشاه در سالن یادگار امام شهرستان رشت برگزار شد.

در نخستین روز از این مسابقات، هیات هندبال تولم شهر با نتیجه ۱۹ بر ۴ هیات هندبال فومن را شکست داد، همچنین هیات هندبال رشت میزبان این دوره از مسابقات نیز با نتیجه ۱۶ بر ۱۴ از سد هیات هندبال انزلی گذشت.

پیش از شروع دیدار‌ها، بازیکنان و حاضران در سالن به احترام زلزله زدگان کرمانشاه یک دقیقه سکوت کردند.

این دوره از رقابت های قهرمانی هندبال رده سنی جوانان استان گیلان عصر امروز شنبه -4 آذرماه جاری- با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر خاتمه می یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز