خبرگزاری کار ایران

در نشستی با حضور استاندار گیلان صورت گرفت؛

بررسی پروژه‌های منتهی به حرم مطهر سیدجلال الدین اشرف آستانه اشرفیه

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۶۳۶

پروژه‌های بهسازی مسیرهای منتهی به حرم آقا سیدجلال الدین اشرف آستانه اشرفیه در نشستی با حضور استاندارگیلان، مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مدیران اجرایی استان بررسی شد.

به گزارش‌ایلنا از آستانه اشرفیه، علی خاوری در این جلسه با اشاره به زائر پذیر بودن حرم مطهر سیدجلال الدین اشرف گفت: در حال حاضر دو پروژه بهسازی مسیرهای منتهی به حرم در دست اقدام داریم که یکی از سمت کمربندی آستانه بطول یک کیلومتر با عرض 45 متر است که بخشهایی از ان اجرا شده و مابقی نیازمند تامین منابع اعتباری است که طی رایزنی های صورت گرفته قرار است شرکت عمران و بهسازی در تامین منابع مالی این پروژه کمک کند.

وی افزود: پروژه دیگر از سمت مزار شهدا به سمت حرم بطول 500 متر است که هنوز طرح تفصیلی آن در شبکه دیده نشده است .

مدیرکل راه وشهرسازی خاطرنشان کرد: پیشنهاد شده شهرداری مدل اقتصادی وگزارش امکان سنجی پروژه از حیث چگونگی اجرا وبالانس اقتصادی وخدمات وکاربری‌های حواشی این محور پیشنهادی را ظرف مدت 15 روز تهیه وارائه نماید تا توسط کارگروهی با محوریت معاونت عمرانی استانداری گیلان، راه و شهرسازی، دفتر فنی استانداری و عوامل محلی مقدمات اجرای پروژه بررسی واجرایی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز