خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان رشت عنوان کرد:

بازار ماهی، آبروی گیلان و شهرستان رشت است/ افزایش کسب و کار در این بازار مستلزم حمایت همه مسئولان است

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۸۸۸

فرماندار رشت بیان کرد: بازار ماهی آبروی شهرستان رشت و استان گیلان است.

به گزارش‌ایلنا از رشت، سیروس شفقی در بازدید از بازار ماهی با بیان اینکه راه اندازی چنین بازاری ایده بسیار خوبی بود، گفت: باید آفرین گفت به همه کسانی که چنین طرحی را در رشت و گیلان اجرا کردند. این نشان از فرهنگ غنی این شهرستان دارد .

فرماندار شهرستان رشت افزود: اگر امروز فروشندگان ماهی به صورت سنتی در بازار رشت کار می‌کردند این شهر با تغییراتی که در آن حاصل شده است با معضل بزرگی روبرو می‌شد.

وی با بیان اینکه بازار الگویی ماهی آبروی شهرستان رشت و استان است، گفت: بنده چنین بازاری را تاکنون در کشور ندیدم و اگر هم باشد با چنین گستردگی و عظمتی نیست.

وی در ادامه اذعان کرد: همه مسئولان و دلسوزان شهر و استان باید از این بازار حمایت کنند . این بازار ظرفیت مناسبی برای گردشگری و اشتغال زایی دارد تا شاهد رونق کسب و کار در عرصه ماهی که یکی از مهمترین سوغات گیلان است باشیم.

شفقی افزود: در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان برای این بازار اعتباری بالع بر یکصد و 50 میلیون تومان برای فضا‌سازی و آسفالت پارکینگ در نظر گرفته شد که از طریق شهرداری خمام به این بازار پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اکنون خمام یکی از بخش‌های مهم در زمینه گردشگری تبدیل شده است، گفت : امیدواریم سایر بخش‌ها نیز در این زمینه فعالیت خود را بیشتر کنند و شاهد رونق صنعت گردشگری در شهرستان رشت باشیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز