خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان برگزار شد؛

همایش یادبود قربانیان سوانح رانندگی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۳۷۳

همایش یادبود قربانیان سوانح رانندگی امروز ۳۰ آبان ماه در سالن اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی گیلان برگزارشد.

به گزارش ایلنا از رشت، این همایش که با حضور استاندار گیلان و با مشارکت ادارات کل راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، کمیته امداد، بهزیستی، فرمانداری و بخشداری رشت، پلیس راه استان گیلان، برگزار شد، تلاشی برای کاهش سوانح رانندگی و مقوله اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی، بالا بردن سطح آگاهی و باورهای عمومی در زمینه فرهنگ ترافیکی و حساس کردن افکار عمومی نسبت به کاهش حوادث و افزایش ایمنی تردد است.

در این همایش سالاری استاندار گیلان با بیان اینکه کاهش آمار تلفات جاده‌ای نیازمند عزم همگانی است، گفت: کاهش آمار تصادفات جاده‌ای نیازمند یک همت جمعی است و همه دستگاه‌های اجرایی باید درگیر این مسئله باشند وصرف داشتن متولی واحد ، نتیجه بخش نیست.

وی با بیان اینکه مردم نیز با ورود کردن به این مسئله می‌توانند ما را در رسیدن به ایمنی مطلوب یاری رسانند خاطر نشان کرد: مردم با ارائه پیشنهادات، نظرات و انتقادات به موقع ما را یاری کنند.

 سالاری با اشاره به گردشگر پذیر بودن استان گیلان تصریح کرد: مهمترین زیر ساخت توسعه گردشگری، زیرساخت حمل و نقل و سپس ارتباطات است و در بخش حمل ونقل نیز حمل ونقل جاده ای حرف اول را می‌زند وتوجه به جاده وحمل ونقل جاده ای یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: گردش چرخ‌های اقتصاد و توسعه استان گیلان همواره در گرو داشتن صنعت حمل و نقل ایمن و پیشرفته است و وقتی جاده‌ها امن باشد و شاخص ها حکایت از پایین بودن آمار تصادفات در گیلان داشته باشد رغبت گردشگران برای سفربه گیلان بیشتر شده و این امر در چرخه صنعت گردشگری  و بالطبع در معیشت مردم تاثیر مستقیمی دارد.

استاندارگیلان آموزش و فرهنگ سازی را از جمله عوامل موثر در جهت کاهش تصادفات نام برد و خاطر نشان ساخت : کاهش تصادفات و تلفات رانندگی تنها با فرهنگ سازی و ارتقاء ایمنی در تمامی بخش های حمل و نقل میسر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز