خبرگزاری کار ایران

مانی فرد خبر داد:

بازنویسی طرح تحول آموزش مهندسان در کشور

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۳۵۲

مدیرکل دفتر مقررات ملی وکنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی از بازنویسی طرح تحول آموزش مهندسان در کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا از فومن، چهارمین نشست تخصصی مدیران مسکن و ساختمان و روسای نظام مهندسی ادارات کل راه و شهرسازی‌منطقه یک کشور باحضور مدیران ستادی وزارت راه وشهرسازی و مشارکت استان‌های تهران، قم، البرز، قزوین، مازندران و به میزبانی اداره کل راه وشهرسازی گیلان در مرکز همایش های هتل معین فومن برگزار شد.

در این همایش حامد مانی‌فر مدیرکل دفتر مقررات ملی وکنترل ساختمان وزارت راه وشهرسازی با اشاره به اهمیت نشست های منطقه‌ای گفت: مجموعه این نشست ها برای بحث و تبادل نظر در خصوص اقدامات و برنامه های اجرایی استان‌ها در امور مرتبط با نظارت عالیه بر ساخت و ساز و ارتقا ایمنی کیفیت سازه‌ها برگزار می شود.

وی آموزش عوامل دخیل در ساخت و ساز و ترویج مقررات ملی ساختمان با هدف استفاده از ظرفیت های موجود در کشور و هماهنگی هر چه بیشتر استان ها با ایجاد هم افزایی و تشریک مساعی در نحوه اجرای امور و اشتراک گذاری تجربیات را از اهداف مهم این نشست عنوان کرد.

مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه وشهرسازی با بیان اینکه برداشت های متفاوتی از دستورالعمل ها و روش های اجرایی مقررات ملی ساختمان صورت می گیرد، خاطرنشان‌کرد: هم فکری استان‌ها با مشارکت در این نشست‌ها زمینه‌ساز انتخاب راهکارهای منطقی و مناسب است وزمینه بهبود کیفیت ساخت و سازها در سطح کشور را فراهم می‌کند.

 مانی فر از بازنویسی طرح تحول آموزش مهندسان در کشور خبر داد و گفت: برگزاری دوره های آموزشی به صورت مجازی برای مدرسان، گرد آوری شده و یکسان‌سازی محتوای آموزشی برای مهندسان از مهمترین برنامه‌های این طرح است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز