خبرگزاری کار ایران

حاجی پور خبر داد:

جمع آوری سگ‌های ولگرد در رشت

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۳۴۳

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: جمع آوری سگ‌های ولگرد در دستور کار سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا از رشت، اسماعیل حاجی پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جمع آوری سگ های ولگرد  از جمله وظایف شهرداری رشت است.

وی با اشاره به اینکه با کشتن حیوانات و آزار و اذیت آنها مخالفم، تصریح کرد: متاسفانه طی چند سال اخیر شاهد کشتن سگ‌های ولگرد به وسیله زهر و... به منظور کاهش تعداد آنان هستیم که این روش نامناسب و در دنیا منسوخ شده است.

حاجی پور بیان کرد: شصت سال قبل شخصی به نام میرزا ولی خان رشتی با شهرداری مذاکره و با هزینه شخصی خودش اقدام به جمع آوری و نگهداری سگ های ولگرد به صورت اصولی کرد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت افزود: این اقدام بسیار قابل احترام است و سگ‌ها نیز از مخلوقات خداوند هستند و نباید مورد آزار قرار بگیرند.

وی بیان کرد: اخیرا در جلسه کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت موظف به ارائه طرحی در خصوص جمع آوری سگ‌های ولگرد شده است .

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اذعان به اینکه جمع آوری سگ‌های ولگرد به صورت زنده باید مورد توجه باشد گفت: باید اعتبار مشخصی برای اینکار در نظر گرفته شود و ان شاالله در آینده ای نزدیک شاهد جمع آوری سگ‌های ولگرد بصورت اصولی از خیابان‌ها و معابر شهر باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز