خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان عنوان کرد:

تبدیل یک پدیده طبیعی به یک پدیده ملی به‌واسطه عملکرد دقیق رسانه‌ها

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۳۳۵

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: به‌واسطه عملکرد دقیق رسانه‌ها یک پدیده طبیعی نظیر زمین‌لرزه به یک پدیده عمومی و ملی تبدیل شد.

به گزارش ایلنا از رشت، فیروز فاضلی با اشاره به اینکه انسان به‌واسطه وقف در تلاش است تا به جاودانگی رسیده و عقربه زمان را نگه دارد، تصریح کرد: تلاش همه ما این است تا به ماندگاری برسیم و راه‌های متخلفی برای ماندگاری وجود دارد که قلم رسانه‌ها نیز یکی از این راه‌ها است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه رسانه‌ها در زلزله اخیر کرمانشاه و یا دیگر زمین‌لرزه‌ها نظیر زمین لرزه رودبار و منجیل به وظیفه خود خوب و دقیق عمل کرده‌اند، خاطرنشان کرد: به‌ واسطه عملکرد دقیق رسانه‌ها یک پدیده طبیعی نظیر زمین‌لرزه به یک پدیده عمومی و ملی تبدیل شد.

فاضلی با تصریح بر اینکه در همه زمینه‌ها یک فرهنگ‌ساز و فرهنگ‌پذیر داریم که القای ارزش‌ها، تقویت درونی باورها، دیدن واقعیت‌ها و اجتماعی شدن از ویژگی‌های فرهنگ‌پذیر است، بیان کرد: رسانه‌ها بین فرهنگ‌ساز و فرهنگ‌پذیر ارتباط برقرار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی در هر مقام و جایگاه به رسانه‌ها نظیر صداوسیما، مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری نیاز دارند، افزود: امیدوارم مسئولان دستگاه‌های اجرایی رسانه‌ها را به‌عنوان حلقه واسط بین خود و مردم قبول کرده و از آن در مسیر پیشبرد اهداف خود استفاده کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان به وجه هنری و چند دستی اصحاب رسانه استان اشاره کرد و گفت: تعداد زیادی از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران استان در کنار خبر و گزارش‌نویسی؛ داستان، داستانک، نمایشنامه نوشته یا خبرها و گزارش‌ها را به‌صورت هنری تنظیم می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز