خبرگزاری کار ایران

عبدالهی مطرح کرد:

از عملکرد خودم راضی نیستم/ آبروی تیم سپیدرود، آبروی شهر ما است

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۱۸۴

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه تا این لحظه از عملکرد خودم راضی نیستم، اظهار داشت: باید از ارتباطات خودمان برای رفع مشکل مردم استفاده کنیم.

به گزارش ایلنا از رشت، حامد عبدالهی عضو شورای شهر در خصوص وضعیت شهرداری رشت اظهار داشت: بیشتر مراجعات مردم در خصوص عدم کیفیت آسفالت شهر است که انتظار داریم افرادی که با شهرداری قرارداد می بندند به کارکنان شهرداری آموزش های مناسب بدهند.

وی با بیان اینکه نطق ها باید خروجی داشته باشد، اذعان داشت: نطق ها گفته می شود اما هیچ اتفاق خاصی نمی افتد چرا که باید خیر این جلسات به مردم برسد.

این عضو شورا با بیان اینکه تا این لحظه خودم از عملکرد خودم راضی نیستم اظهار داشت: باید از ارتباطات خودمان برای رفع مشکل مردم استفاده کنیم. مشکلات زیاد است و مردم هزاران درخواست از ما دارند و از مردم عذرخواهی می‌کنم که تاکنون هیچ کاری برای آنها انجام ندادیم.

وی همچنین در خصوص پل های عابر پیاده گفت:جنازه های آهن، بسیاری از پیاده رو های شهر را اشغال کرده و برای شهروندان بسیار خطرناک است و تقاضا داریم که به این امر رسیدگی شود.

نایب رئیس کمسیسون برنامه بودجه با اشاره به لایحه کمک به تیم داماش و سپدرود بیان داشت: این لایحه به دلایل مختلفی برگشت داده شد در حالی که سپیدرود از سال گذشته ٥٥٠ میلیون تومان مصوبه دارد.

عبدللهی عنوان کرد: توجه به حیثیت و آبروی تیم سپیدرود که آبروی شهر ما است امری بسیار مهم محسوب می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز