خبرگزاری کار ایران

پیام شهردار لاهیجان به مناسبت هفته بسیج

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۱۳۲

به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج، شهردار لاهیجان پیامی صادر کرد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان،  به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج مسعود کاظمی، شهردار لاهیجان پیامی به شرح زیر صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

تاریخ پرحماسه انقلاب اسلامی سرشار از صحنه‌های سرنوشت سازی است که نقش کارآمد و تاثیر گذار بسیج و اخلاص و فداکاری‌های بسیجیان دریادل همچون نگینی درخشان بر تارک آن می‌درخشد و این نهاد ارزشمند انقلابی از بدو تاسیس‌تاکنون توانسته است با بهره‌گیری از شریف‌ترین و متعهدترین نیروها در صحنه‌های مختلف از هشت سال دفاع مقدس تا حضور در عرصه آبادانی ایران اسلامی و مقابله با هجمه‌های شوم فرهنگی و عقیدتی، نقشی بسیار حساس، مهم و اساسی را ایفا نماید.
 
شجره طیبه ‌بسیج ، درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار یقین و حدیث عشق می‌دهد. 

بی‌تردید اندیشه والا و مکتب پویای بسیج یک ارزش و مایه افتخار برای جامعه اسلامی محسوب شده و در پاسداشت و ترویج آن نباید از هیچ تلاش و کوششی فروگذار بود.
 
پنجم آذر یادآور تشکیل مردمی ترین نهاد ارزشی برخاسته از بطن جامعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که از معجزات منحصر به فرد انقلاب اسلامی و با درایت و هوشیاری امام بسیجیان شکل گرفت و متاثر از اندیشه های تابناک و رهمنودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی رشد و نمو یافت و پایه گذار فرهنگ و تفکری ناب و سازنده در عرصه های مختلف گردید. 

احساس مسئولیت و تعهد در برابر انقلاب مهمترین و بارزترین ویژگی بسیج است و بسیجیان به بهترین نحو وحدت و همدلی مردم ایرا ن در دفاع از میهن اسلامی را به ظهور رسانده‌اند.
 
ضمن گرامیداشت هفته بسیج، این مناسبت بزرگ را به همه بسیجیان سرافراز و دلاور تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال عزت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی را مسئلت دارم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز