خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان مطرح کرد:

نیروی انتظامی نماد اقتدار است/ امنیت و آرامش جدی‌ترین نیازها است

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۱۲۶

استاندار گیلان با بیان اینکه جدی‌ترین نیازها امنیت و آرامش است، افزود : بدون امنیت و آرامش، سایر بخش‌ها نخواهند توانست کار خود را به درستی انجام دهند .

به گزارش ایلنا از رشت، استاندار گیلان در نشست مشترک فرمانداران و فرماندهان انتظامی استان که شامگاه  دوشنبه در محل سالن شهید انصاری استانداری برگزار شد ، این نشست را لازم و تکرار آن را ضروری دانست و افزود: بسیاری از دستاوردهای استان بستگی به زحمات شما عزیزان دارد .

رئیس شورای تامین استان، وظایف نیروی انتظامی را وظایف مهمی عنوان کرد که جامعه به آن واقف است افزود : اقدامات شما در تمامی بخش های جامعه تاثیرگذار است.

استاندار گیلان اشتغال را نیازمند امنیت دانست و افزود: جامعه ای که امنیت نداشته باشد نمی‌توان در آن از سرمایه گذاری و رونق کسب و کار سخنی به میان آورد.

سالاری با بیان اینکه جدی‌ترین نیازها امنیت و آرامش است، افزود: بدون امنیت و آرامش، سایر بخش‌ها نخواهند توانست کار خود را به درستی انجام دهند .

 سالاری با بیان اینکه چنانچه ماموریت های نیروی انتظامی به خوبی انجام شود قطعاً در حوزه های دیگر موفق خواهیم بود افزود : تامین امنیت و آرامش ، قطعاً در بهبود فضای کسب و کار و حوزه اقتصادی که دغدغه جدی جامعه است تاثیر گذار خواهد بود .

 سالاری نیروی انتظامی را نماد و نشان اقتدار دانست و با قدردانی از اتخاذ رویکرد انجام ماموریت و تامین امنیت با ادامه روند جاری توسط نیروی انتظامی تصریح کرد : تلاش این است که با کمترین سلب آزادی مشروع ،  وظایف و ماموریت نیروی انتظامی  انجام گیرد .

نماینده عالی دولت در گیلان ، تمرکزحدود 90 درصدی اقدامات نیروی انتظامی به مباحث پیشگیری را جای قدردانی دانست .

استاندار گیلان با بیان اینکه همه ما برای مردم کار می کنیم و در حقیقت مردم کارفرمای ما هستند اظهار داشت  : با تقویت رویکرد مردم محوری در زندگی کاریمان موفق تر خواهیم بود .

سالاری با بیان اینکه باید تمامی کارهایمان برای بهبود زندگی مردم باشد افزود : الحمداله این رویکرد در نیروی انتظامی وجود دارد .

وی با اشاره به سختی کار نیروی انتظامی با بیان اینکه در روزهایی که دیگران تعطیلات خود را سپری می کنند کار شما سنگین تر می شود افزود : در بروز حادثه شما عزیزان بیشتر در معرض خطر و مشکلات هستید .

سالاری جامعه گیلان را جامعه ای متمدن و با فرهنگ غنی دانست و افزود : قدردان زحمات شما عزیزان هستیم که متناسب باشرایط فرهنگی و تمدنی این جامعه تلاش می کنید .

وی با اشاره به فضای خوب آرامش و امنیت در سراسر استان اظهار داشت : با وجود فضای خوب امنیت و آرامش در استان ، چنانچه مبتکرانه ، خلاقانه و با همراهی و هم افزایی حرکت کنیم قطعاً خواهیم توانست بخش عمده ای از مشکلات را حل کنیم .

استاندار گیلان خواستار بیان مباحث کاربردی و پیشگیرانه توسط فرمانداران در شورای تامین شهرستان ها شد و افزود : فرمانداران در این نشست ها باید راه حل و تصمیمات مناسب را اتخاذ و برای سایر دستگاهها نیز تقسیم کار مشخص کنند .

وی بر لزوم حفظ فضای خوب استان تاکید کرد و افزود : در اجزاء تصمیمات کار را برای مردم لحاظ کنید .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز