خبرگزاری کار ایران

شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان اعلام کرد:

کالابرگ سهمیه نفت سفید آذر ماه اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۸۵۸

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان در اطلاعیه ای از اعلام کالابرگ‌های جدید سهمیه آذر ۹۶ برای دریافت نفت سفید خبر داد .

به گزارش ایلنا از رشت، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان در قالب اطلاعیه ای از اعلام کالابرگ های جدید سهمیه آذر ۹۶ برای به شماره های ۱۱۴ ، ۲۱۴ ، ۳۱۴ و ۵۱۴ برای دریافت نفت سفید خبر داد .

از ابتدای سال تاکنون ۲۳ میلیون ۹۵۴ هزار لیتر نفت سفید در قالب شش فقره کالابرگ توزیع گردید که از این مقدار هفت میلیون و ۶۷۸ هزار لیتر مربوط به مناطق صعب العبور بوده و این میزان معادل ۴۵ درصد سهمیه مناطق صعب العبور است .  

علی اصغر عباسی ، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان گفت : مصرف کنندگان نفت سفید فاقد گاز طبیعی ازتاریخ اول آذرماه نسبت به دریافت سهمیه نفت سفید خود به میزان ۲۱۰ لیتر برای مناطق عادی و ۴۲۰ لیتر برای مناطق صعب العبور اقدام نمایند  . 

دراین اطلاعیه آمده است مهلت تسویه حساب کالابرگ ها با دفاترپستی تا تاریخ هفتم آذر ماه ۹۶ می باشد . 

گفتنی است که استان گیلان درحال حاضر دارای ۳۹ هزار ۱۷۳ خانوار مصرف کننده نفت سفید می باشد و عملیات توزیع این فرآورده نفتی توسط ۲۳۳ فروشندگی فعال و ازطریق ۹ ناحیه ( رودبار ، رودسر ، لاهیجان ، انزلی ، تالش ، صومعه سرا ، آستارا ، فومن و رشت ) انجام می شود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز