خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در گیلان:

بسیج مصداق روشن یاری مؤمنان برای انجام کارهای بزرگ است

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۷۸۰

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: بسیج مصداق روشن یاری مؤمنان برای انجام کارهای بزرگ است.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز در دیدار با بسیجیان منتخب گیلان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج اظهار کرد: هفته بسیج یادآور فداکاری‌ها، شهادت‌طلبی‌ها و مجاهدت‌های بسیجیان سرافراز است.

وی، انجام کارهای بزرگ در جامعه را نیازمند لطف اللهی و یاری مؤمنان و مخلصان عنوان کرد و افزود: بسیج مصداق روشن یاری مؤمنان برای انجام کارهای بزرگ است.

آیت‌الله قربانی،الطاف الهی را بسیار خواند و تصریح کرد: امام علی(ع) با ایثار و فداکاری در سخت‌ترین لحظه‌های زندگی پیامبر اکرم(ص) اقدامی بسیجی انجام داد.

وی به عبور بسیجیان جان برکف از روی میدان‌های مین در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت:بسیجیان ادامه دهنده راه امیرالمؤمنین علی(ع) هستند و در سخت‌ترین شرایط برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی جانفشانی کردند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه لطف خداوند شامل حال انقلابیون و رزمندگان در جبهه‌های دوران مقدس شده است، متذکر شد: حاج قاسم سلیمانی و شهید حسین‌پورها از حریم زینب(س) دفاع کردند و ثمره آن را اکنون مشاهده می‌کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در دیدار با آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به احداث یک‌هزار واحد مسکونی با همکاری کمیته امداد برای محرومان در سال 95، گفت: اکنون تعدادی از پزشکان، مهندسان و گروه‌های جهادی بسیجی گیلان در زلزله کرمانشاه حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز