خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا :

رفع موانع شهرک صنعتی آستارا در اولویت مسئولان گیلان باشد

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۶۳۸

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: رفع موانع شهرک صنعتی شهرستان باید در اولویت مسئولان استان قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در بازدید مشترک با مدیر کل صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل بانک صنعت و معدن استان گیلان از شهرک صنعتی آستارا بیان کرد: مشکلات مختلفی در این شهرک از گذشته برجای مانده است که نیاز است تا تمامی مسئولان در سطح استانی نسبت به رفع آن همت داشته باشند.

وی یادآور شد: تاکنون چند بار با حضور مدیران مختلف در این شهرک حضور یافته است و تمام تلاش ها برای رفع مشکلات است که خوشبختانه اقدامات خوبی در حال پیگیری است اما نیاز به شتاب بیشتر دارد.

فرماندار آستارا محدودیت‌های موجود در آستارا بابت تامین زمین و گسترش فضای شهرک صنعتی را از جمله مشکلات عنوان کرده و یادآور شد: از همه فضای موجود واحدهای استقرار یافته نیز استفاده کامل نمی‌شود و سرمایه‌گذاران با مشکلات مختلف به ویژه بروکراسی های اداری روبرو هستند.

وی ضمن تشکر از مدیران حاضر در این بازدید از آنان خواست تا در رفع نگرانی‌های این شهرک همکاری و مساعدت ویژه داشته باشند.
فرهاد دلق پوش مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان هم در این بازدید با اشاره به سوابق شکل‌گیری شهرک، برای رفع مشکلات اعلام آمادگی کرد.

بهنام ارزبین مدیرعامل بانک صنعت و معدن گیلان هم برای پرداخت تسهیلات به سرمایه گذاران نیز در این بازدید اعلام آمادگی کرد.
در این بازدید چند تن از سرمایه گذاران به ارائه مشکلات خود در زمینه واحدهای تولیدی صنعتی شهرک پرداختند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز