خبرگزاری کار ایران

کمک فرهنگی کانون پروش فکری گیلان به کودکان زلزله زده

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۶۲۳

نشست ساماندهی امداد‌رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان زلزله‌زده غرب‌ کشور، در اتاق نشست‌های کانون استان گیلان در رشت برگزار‌شد.

به گزارش ایلنا از رشت، این نشست به منظور هدف‌مند‌سازی ارائه‌ خدمات فرهنگی به آسیب‌دیدگان، به ویژه کودکان ونوجوانان زلزله‌زده غرب کشور صورت‌گرفت.

در این نشست اسفندیار ضیائی، مدیر‌کل کانون استان گیلان ضمن ابرازهمدردی با حادثه‌دیدگان این رخداد طبیعی، لزوم همراهی تمامی افراد جامعه در کاهش درد‌های این هموطنان را مورد تاکید‌ قرار داد و با بیان‌این‌که مدیریت پس لرزه‌‌های فکری و احساسی این زلزله به یقین دشوار‌تر از خود زلزله است، برضرورت برنامه‌ریزی‌های هدف‌مند، به ویژه در حوزه کودک و نوجوان تاکید کرد.

مدیر‌کل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان گیلان بیان کرد:تمامی مراکز فرهنگی هنری سراسر استان به‌عنوان پایگاه‌های جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی به اداره‌ کل کانون استان به ایفای نقش بپردازند.

وی در همین زمینه ظرفیت‌های گسترده‌ کانون به ویژه در حوزه فرهنگ  را مورد توجه قرار‌داد و ضمن اشاره به نیاز‌های کودکان و نوجوانان زلزله‌زده به کتاب، نوشت‌افزار و سرگرمی‌های سازنده گفت: در سایه‌ی هماهنگی و همراهی کارکنان ستادی و مراکز فرهنگی هنری دراین مسیر قدم‌های جدی خواهیم‌برداشت.

بنابراین‌ گزارش، در ادامه این نشست شرکت‌کنندگان به ارائه‌ دیدگاه‌های خود در جهت ارائه‌ هرچه بهتر خدمات فرهنگی به مناطق زلزله‌زده غرب کشور پرداختند و برهمین اساس مقرر شد تمامی مراکز فرهنگی هنری سراسر استان به‌عنوان پایگاه‌های جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی به اداره‌ کل کانون استانبه ایفای نقش بپردازند.

براین اساس، اعلام یک شماره حساب برای واریز کمک‌های نقدی همکاران ستادی ازدیگر مصوبات این نشست  بود و درهمین حال مقرر شد تمامی هدایا پس از جمع‌آوری، برای کودکان و نوجوانان زلزله‌زده استان کرمانشاه‌ ارسال شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز