خبرگزاری کار ایران

از سوی دبیرکل مجمع مهندسان گیلان صورت گرفت؛

بازدید از طرح توسعه روستای بیجار کنار از توابع شهرستان رشت

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۶۰۳

عضو کارگروه توسعه واشتغال شهرستان رشت به اتفاق اعضای شورا و دهیار بیجار کنار از استخر توریستی و پارک موزه صنایع دستی در دست احداث و زمین ورزشی و عرصه محل اجرای طرح‌های کلینک درمانی روستایی منطقه بازدیدکرد.

به گزارش ایلنا از رشت،عضو کار گروه توسعه واشتغال شهرستان رشت و دبیرکل مجمع مهندسین گیلان گفت:روستای بیجارکنار به عنوان روستای هدف برای اجرای طرح توسعه متوازن انتخاب شده و در نظر است همه افراد فاقد بیمه شغلی در اسرع وقت بیمه شوند.

صیادی افزود:تا کنون حدود ۸۰ درصد افراد  فاقد بیمه بازنشتگی بیمه شده‌اند ودر چند روز آینده ما جشن روستای فاقد بیمه را در ببجار کنار خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: تاکنون حدود ۲۵۰ نفر از اهالی روستای بیجارکنار بیمه بازنشتگی شده اند.

صیادی در فاز دوم فعالیت گفت:مقرر شده طرح جامع اشتغال استخر پیش ساخته و آبزی پروری و متعاقب آن طرح‌های پرورش گوسفند را در روستا  شروع کنیم.

دبیرکل مجمع مهندسین گیلان تاکید کرد:سایر روستاییان از این فرصت بهره ببرند.حدود ۷۰ درصد هزینه بیمه شغلی با فرآیند بازنشستگی را دولت تقبل کرده و نیز تسهیلات تخصصی برای هر فرد حایز شرایط ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان وسود تسهیلات ۴تا۶ درصد  ومدت تنفس ۱تا ۲ سال است  وهمچنین مدت باز پرداخت تسهیلات حداکثر ۶ سال است.

 عضو کارگروه توسعه واشتغال شهرستان رشت گفت:همه امورات از بیمه شغلی بازنشتگی ومدیریت مشاغل خانگی ومشاوره کارآفرینی توسط شرکت پشتیبان انجام می گیرد و دهیاران و اعضا شورای اسلامی و سایر روستاها در سراسر گیلان در کوتاهترین زمان ممکن با پشتیبان مربوطه هماهنگی لازم را بعمل آورند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز