خبرگزاری کار ایران

پست گیلان و شهرداری لاهیجان تفاهم نامه همکاری امضاء کردند

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۵۹۱

اداره کل پست استان گیلان و شهرداری لاهیجان تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، اداره پست گیلان و شهرداری لاهیجان تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

این تفاهم نامه در راستای تصویب نامه ستاد اقتصاد مقاومتی به ریاست معاون اول رئیس جمهور پیرامون اجرای منویات مقام معظم رهبری در سال 1396 و ابلاغ دستور اجرایی پروژه اولویت‌دار مدیریت نشانی مکان محور و استعلامات میان دستگاهی اماکن(GNAF) و خدمت رسانی به سازمان‌ها، نهادها و شرکت‌های قانونی بخش حاکمیتی، دولتی و خصوصی و مردم استان  بین  اداره کل پست استان گیلان و  شهردار لاهیجان به امضاء رسید.

تبادل رایگان داده‌های به روز شده نشانی استاندارد، کدپستی و لایه نقشه‌های پارسل و معبر به صورت برخط  از مفاد این تفاهم‌نامه است.

مسعود کاظمی شهردار لاهیجان، در حاشیه امضای این تفاهم نامه افزود: شهرداری لاهیجان آمادگی دارد برای به روز رسانی و ارتقای سطح خدمات به شهروندان با دستگاه‌های مرتبط تفاهم نامه همکاری امضاء کند.

وی اضافه کرد: لاهیجان یکی از شهرهای مطرح و مهم استان گیلان و از شهرهای نمونه گردشگری کشور است و برای رضایت‌مندی شهروندان و مسافران باید زیرساخت‌های لازم را فراهم کنیم.

شهردار لاهیجان گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، شاهد آینده خوبی برای لاهیجان خواهیم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز