خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان عنوان کرد:

شهرک صنعتی بندر انزلی به علت نداشتن عرصه صنعتی نمی‌تواند سرمایه‌گذار جذب کند

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۱۶۰

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت : شهرک صنعتی بندر انزلی به علت نداشتن عرصه صنعتی نمی‌تواند سرمایه گذار جذب کند .

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان در خصوص شهرک صنعتی بندر انزلی بیان داشت: شهرک صنعتی بندر انزلی با مساحت55 هکتار و استقرار 99 واحد صنعتی فعال از جمله شهرک‌های صنعتی مهم و تاثیر گذار در سطح استان است که برای 1629 نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال کرده است.

وی در ادامه بیان داشت: شهرک صنعتی بندر انزلی به واسطه استقرار در محدوده منطقه آزاد تجاری ، صنعتی بندر انزلی از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد و تمایل سرمایه گذاری در این شهرک به واسطه قرار گرفتن در محدوده منطقه آزاد و به جهت برخورداری از معافیت‌های مالیاتی و گمرکی نسبت به سایر شهرک‌های صنعتی سطح استان از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت: طی شش ماهه اول سال تعداد 4 واحد صنعتی غیرفعال فعال شده است که برای 51 نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال کرده است .

شهیدی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مسرور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد بندر انزلی در خصوص توجه به بخش صنعت و تولید خاطر نشان کرد : از آنجایی که این شهرک صنعتی در محدوده منطقه آزاد انزلی قرار گرفته است و به جهت برخورداری از مزیتهای سرمایه گذاری و گمرکی رغبت سرمایه گذاران برای حضور در این شهرک بسیار زیاد است ولی به علت نبود عرصه صنعتی امکان جذب سرمایه گذار وجود ندارد.

وی در ادامه بیان داشت: شهرک صنعتی درحال ساخت لشت نشاء که در فاصله اندکی از محدوده منطقه آزاد قرار دارد می تواند بستر مناسبی برای جذب سرمایه گذار باشد البته باتوجه به قرار گرفتن در محدوده منطقه آزاد، شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان در این خصوص آمادگی خود را اعلام می‌کند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز