خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل آبفای گیلان عنوان کرد:

100 میلیارد ریال برای بهبود کیفیت آب شفت

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۱۴۱

مدیر عامل آبفای گیلان گفت:15/5کیلومتر خط انتقال برای آبرسانی به شهرستان شفت را باید اجرا کنیم که هزینه ای در حدود 100 میلیارد ریال نیاز دارد.

به گزارش ایلنا، سید محسن حسینی مدیرعامل آبفای گیلان به دعوت فرماندار شهرستان شفت در شورای اداری این شهر حاضر شد و به تشریح وضعیت شهرستان در حوزه آب و فاضلاب پرداخت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جمعیت تحت پوشش آب 90 درصد در شهرهای شفت و احمد سرگوراب است، این عدد را نزدیک به نرم استانی عنوان کرد.

مدیر عامل آبفای گیلان گفت: وزارت نیرو برای بیست سال آینده،برنامه های متعدد آبرسانی به شهرهای مختلف استان طراحی کرده است و برهمین اساس تعداد 20 حلقه چاه در کنار ماسوله رودخان حفر شده که اکثراً تجهیز شده و یا در حال تجهیزهستند.

مهندس حسینی گفت:15/5کیلومتر خط انتقال برای آبرسانی به شهرستان باید اجرا کنیم که هزینه ای در حدود 100 میلیارد ریال در برخواهد داشت و امیدواریم با همکاری همه مسئولین شهرستان این کارسخت و پروژه ی بزرگ به بهترین شکل ممکن انجام شود تا هرچه زودتر مردم عزیز شهرستان از منافع آن بهره مند شوند.

مدیرعامل آبفای گیلان همچنین با اشاره به راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی آبفای گیلان گفت : این امکان از طریق شماره سه رقمی 122 انجام می شود، اما درگذشته محدود به چهار خط آنالوگ و برای شهر رشت بود که با تجهیز این سامانه و تغییر آن به 60 خط دیجیتال دریافت انتقادات،پیشنهادات،اطلاع به موقع از حوادث ورفع آن در سریعترین زمان امکان پذیر شد ، لذا با توجه به حضور اکثر مدیران ورؤسای ادارات،انتظار است در مجموعه های خود اطلاع رسانی نمایند تا از این طریق مردم عزیز شهرستان نیز د جریان این امر قرار گیرند و از این طریق شاهد رضایتمندی بیشتر شهروندان عزیز شفت باشیم.

به گزارش ایلنا ازشفت، حسینی مدیر عامل آبفای گیلان در مورد موضوع دفع بهداشتی فاضلاب شفت گفت: از سال گذشته مطالعات فاضلاب شفت توسط مشاور انجام شدکه این مطالعات باید در شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور تصویب شود،همزمان مطالعات پدافند غیرعامل آن نیز درحال انجام است که با پیوست اجتماعی و پیوست میراث فرهنگی اش آماده دریافت کد اجرایی خواهد شد و به این ترتیب امیدواریم هرچه سریعتر با دریافت کد اجرایی شاهد شروع عملیات اجرایی پروژه فاضلاب شفت نیز باشیم.

 محمدرضا محسنی فرماندار شفت نیز ضمن تشکر از حضور  حسینی و همراهانشان در این شهر و در شورای اداری گفت:با نیت خیری که از مدیرعامل آبفای استان سراغ دارم ،امیدواریم حضور عزیزان درشهر و شورای اداری موجب اقدامات موثر در حوزه ی آب وفاضلاب و افزایش سطح خدمات این شرکت درشفت باشیم.

وی در مورد پروژه های مختلف شهر شفت ، مخصوصاً آب وفاضلاب شهرستان گفت:مدیران شهر باید پیگیر موافقتنامه ها باشند تا درصد جذب اعتبار افزایش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز