خبرگزاری کار ایران

فرماندار سیاهکل در گفت وگو با ایلنا مطرح کرد:

پایین‌بودن تراکم جمعیت در شهرستان سیاهکل/ تاکید برتکمیل پروژه ملی راه سراوان - سنگر سیاهکل

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۷۲۴

فرماندار سیاهکل به پایین بودن تراکم جمعیت در سیاهکل اشاره کرد وگفت: در هر کیلومتر ٤٧ نفر در سیاهکل در حال زندگی هستند و با توجه به این میزان سرانه، این منطقه با کمبود اعتبارات مواجه است.

رضا اسلامی فرماندار شهرستان سیاهکل در گفت وگو با خبرنگار ایلنا از رشت با اشاره به اینکه شهرستان سیاهکل دارای پتانسیل های زیادی در بحث کشاورزی و گردشگری می باشد اظهار داشت:این منطقه بواسطه سه اقلیمی بودن در جلگه، کوهستان و جنگل ،دارای توانمندیهای خوبی در حوزه گردشگری و کشاورزی می باشد.

وی بیان داشت:سیاهکل با داشتن زیارتگاه های متعدد از نوادگان اهل بیت در روستاها و همچنین وجود آثار باستانی مکان خوبی برای حضور گردشگران و مسافرین خواهد بود.

این مقام مسئول با اشاره به توسعه اقتصادی در منطقه خاطرنشان کرد:در دولت تدبیر و امید تلاش کردیم فعالیت های خودمان را بر روی توسعه زیرساختی شهرستان متمرکز کنیم چرا که گردشگران و سرمایه گذاران توجه ویژه ای به این امر دارند.

وی به پایین بودن تراکم جمعیت در  شهرستان سیاهکل اشاره کرد و اذعان داشت: در هر کیلومتر ٤٧ نفر در شهرستان سیاهکل در حال زندگی هستند و با توجه به این میزان سرانه، این منطقه با کمبود اعتبارات مواجه بوده و متاسفانه ما نمی توانیم به درستی پاسخگوی نیازهای مردم این شهرستان باشیم.

اسلامی با تاکید بر تکمیل پروژه ملی راه سراوان ،سنگر سیاهکل و با اشاره به اینکه اکنون پیمانکار این پروژه مشخص شده بیان داشت:این پروژه برای ما نسبت به شهرستان های دیگر از اهمیت بالاتری برخوردار است چرا که ورودی اصلی این راه مربوط به سیاهکل بوده و در تلاش هستیم این پروژه هر چه سریع تر تکمیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز