خبرگزاری کار ایران

با پیشنهاد رئیس شورای شهر و شهردار رشت؛

دو کارگروه به مجمع جهانی شهرهای جاده ابریشم افزوده شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۶۷۴

با پیشنهاد رئیس شورای اسلامی و شهردار رشت رشت تشکیل کارگروه محیط زیست شهری به ریاست شهر رشت و کارگروه روابط بین الملل به نائب رئیسی رشت به مجمع جهانی شهرهای جاده ابریشم افزوده شد.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس شورای اسلامی‌شهر رشت اظهار کرد: در همایش اخیر جاده ابریشم رشت بعنوان محل دبیرخانه محیط زیست شهری انتخاب شد.

سید امیر حسین علوی با اعلام این مطلب اظهار کرد: جاده ابریشم یازده هزار کیلومتر طول دارد و این جاده موجب ارتباط و پیوند بسیاری از شهرها شده است.
 
وی افزود: به عنوان رئیس شورای رشت در این همایش حضور پیدا کرده و پیشنهاداتی مطرح کردم.
 
علوی با اذعان به اینکه در این نشست رشت بعنوان دبیرخانه محیط زیست شهری انتخاب شد گفت: بنده در این همایش پیشنهاد تشکیل کارگروه روابط بین الملل را دادم که مورد موافقت قرار گرفت.
 
وی افزود: همچنین در این همایش پیشنهاد استقرار دبیرخانه کمیته محیط زیست شهری در رشت به ریاست شهر رشت را مطرح کردم که این پیشنهاد نیز با موافقت اعضای حاضر مصوب شد.

رئیس شورای اسلامی‌شهر رشت‌تصریح کرد: در کارگروه روابط بین الملل شهر رشت به عنوان نائب رئیس مجمع جهانی شهرهای جاده ابریشم انتخاب شده است.

وی در خاتمه بیان کرد: امیدوارم با حضور رشت در این مجمع و با بهره‌گیری از ظرفیت موجود در شهرهای جاده ابریشم شاهد توسعه فرهنگی، اقتصادی و... بیشتر در رشت باشیم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز