خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان مطرح کرد:

شایسته سالاری یکی از نیازهای اساسی مدیریت منابع انسانی است

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۶۶۶

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از شایسته سالاری به عنوان یکی از نیازهای اساسی مدیریت منابع انسانی یاد کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، پنجاه و چهارمین جلسه شورای راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.

در این جلسه ضمن توجه به پروژه های برنامه راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، بر موضوعات مدیریت منابع انسانی و بهبود خدمات درمانی تاکید شد. جانشین پروری مدیران، توسعه مدیریت و رهبری، ساخت مگاهاسپیتال و مگالب، شایسته سالاری و تبدیل ارزش های اخلاقی به کد های رفتاری از مهمترین مباحث مورد توجه در پنجاه و چهارمین جلسه شورای راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بود. همچنین تاکید بر رجوع به آموزه های دینی و آیات قرآن کریم برای تبدیل ارزش ها به کدهای رفتاری جهت بهبود فرهنگ سازمانی در دانشگاه و توسعه آموزش مجازی از دیگر موارد حایز اهمیت در این جلسه بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این جلسه با اشاره به اهمیت جانشین پروری در سطوح مختلف مدیریتی و وجود نظام ارزشیابی پرسنلی، این دو مقوله را جهت مدیریت منابع انسانی حایز اهمیت دانست.

 شاهرخ یوسف زاده چابک از شایسته سالاری به عنوان یکی از نیازهای اساسی مدیریت منابع انسانی یاد کرد و تصریح کرد: اجرای این مهم در سازمان ها نیازمند وجود یک بلوغ سازمانی است.

وی افزود: بی شک، توجه به ارزش های اخلاقی یکی از شاخص های اساسی در شایسته سالاری است، در این راستا تبدیل ارزش های اخلاقی به کدهای رفتاری با تکیه بر آموزه های دینی و آیات قرآن می تواند علاوه بر مدیریت منایع انسانی منجر به ارتقای فرهنگ سازمانی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز