خبرگزاری کار ایران

در اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری کشور؛

تندیس سازمان مشتری مدار به سازمان منطقه آزاد انزلی اعطا شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۲۵۸

در هفتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری کشور، تندیس سازمان مشتری مدار پس از ارزیابی عملکرد و دستاوردهای سازمان منطقه آزاد انزلی به این سازمان اعطا شد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، مدیریت روابط‌عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: در هفتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری کشور، تندیس سازمان مشتری مدار پس از ارزیابی عملکرد و دستاوردهای سازمان منطقه آزاد انزلی به این سازمان اعطا شد.

 بنابر این گزارش سازمان منطقه آزاد انزلی در راستای رسیدن به نهادهای پویا که طرح ها و برنامه های آن براساس استانداردهای متعدد بین المللی مدیریتی مانند شناخت مشتری و شناسایی انتظارات مشتریان، تعریف رضایتمندی مشتری و فرآیند ایجاد رضایت در مشتری و ارتقای سطح رضایتمندی و رسیدن به وفادارسازی مشتریان؛ طراحی و اجرای می شود، در این اجلاس حضور یافت و با پایش و بررسی صورت گرفته تندیس هفتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری کشور را دریافت نمود.

گفتنی است در محیط تجاری امروز ، منطقه آزاد انزلی متشکل از فعالین اقتصادی داخلی و بین المللی، ساکنین بومی و نهادهای دولتی است و مشتریان به عنوان عضو فعال و تأثیرگذار در کلیه فعالیت های تجاری-خدماتی به شمار می روند که پایش رضایتمندی مشتریان در ادامه مسیر خدمات رسانی از اهمیت زیادی برخوردار است و در این میان با توجه به تغییرات بنیادین علوم نوین مدیریت در کسب و کار " رضایتمندی مشتری و بهره‌گیری از بازاریابی نوین" و همچنین آشنایی و الگوبرداری از کشورهای صنعتی توسعه یافته به منظور بهره گیری از مدیران دانش بنیان، اساتید برجسته کشوری و بین المللی در حوزه(CRM( Customer Relationship Management این سازمان فعالیت های خود را حول CRM متمرکز کرده است.

لازم بذکر است شرکت در کارگاه های آموزشی و مذاکره با فعالین اقتصادی کشور که در این اجلاس حضور یافته بودند از جمله فعالیت های جانبی معاون فرهنگی اجتماعی گردشگری و دیگر نماینده سازمان منطقه آزاد انزلی در این اجلاس بود.

اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری با هدف معرفی و قدردانی از پیشگامان این عرصه با حمایت مرکز آموزش مدیریت دولتی سازمان اداری استخدامی کشوری و لشگری، مجلس شورای اسلامی و مجموعه QAL کشور انگلستان و با حضور مدیران و صاحبان صنایع از بخش های دولتی و خصوصی در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای  جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز