خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری گیلان:

تحت تاثیر هیچ مسیری جز مسیر قانون نیستیم/ باید هشدارهای لازم به مدیران داده شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۳۴۹

رئیس کل دادگستری گیلان گفت:مبارزه با مفاسد اجتماعی از وظایف دستگاه های قضایی است و ما تحت تاثیر هیچ مسیری جز مسیر قانون نیستیم .

به گزارش ایلنا از رشت، احمد سیاوش پور  در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان گیلان با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی باید با حداقل های موجود کارهای بزرگی انجام دهند اظهار داشت:در مسیر عادی سازی کار کردن اقتصاد مقاومتی نیست بلکه اقتصاد مقاومتی نیاز به یک اراده قوی دارد.
رئیس  کل دادگستری استان گیلان افزود: دستگاه قضایی معتقد است که باید با شما همراه باشد و با ظرفیت قانونی خود برخی مشکلات را با تعامل حل کند.
وی با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم توقفی در راستای تولید در کارگاه های استان دیده نشود ادامه داد:راضی نیستیم که مدیری در مسیر غیر قانونی عمل کند و با آن برخورد قضایی شود چرا که اعتقاد داریم ابتدا باید هشدارهای لازم داده شود.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه خسارت یک مدیر یک خسارت ملی است تاکید کرد:مبارزه با مفاسد اجتماعی از وظایف دستگاه های قضایی است و ما تحت تاثیر هیچ مسیری جز مسیر قانون نیستیم .
وی افزود:همه عهد بستیم در مسیر سالم حرکت کنیم و توسعه شفاف یک توسعه پایدار است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز