خبرگزاری کار ایران

مدیر مسکن وساختمان راه وشهرسازی گیلان خبر داد:

اتمام کلیه واحدهای دارای قراردادهای سه‌جانبه مسکن مهر گیلان تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۵۶۸

مدیر مسکن وساختمان راه وشهرسازی گیلان گفت: کلیه واحدهای دارای قراردادهای سه‌جانبه مسکن مهر استان ، تا پایان سال مالی 96 به اتمام رسیده و در اختیار متقاضیان قرارمی گیرد.

به گزارش ایلنا از رشت، علی نیا مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه وشهرسازی گیلان با اشاره به جزئیات پیشرفت ساخت 7865واحد مسکن مهر سه جانبه در استان گفت : از مجموع 7865 واحد مسکن مهر سه جانبه در استان، 4609 واحد تحویل شده وآماده تحویل به متقاضیان وجود دارد و 3256 واحد نیز باقیمانده است.

وی افزود: از مجموع واحدهای باقیمانده 1380 واحد فاقد متقاضی در شهرهای رشت، منجیل، لوشان و رستم‌آباد وجود دارد که متقاضیان می‌توانند ضمن بازدید و اطلاع از روند آماده‌سازی واحدها جهت خرید و آگاهی از شرایط واگذاری واحدهای باقیمانده به اداره کل راه وشهرسازی استان مراجعه کنند.

مدیر مسکن وساختمان راه وشهرسازی گیلان در ادامه خاطر نشان کرد: کلیه واحدهای مسکن مهر سه جانبه از تسهیلات 400 میلیون ریالی با سود 4 و7 درصد برخوردارند و امیدواریم کلیه واحدهای دارای قراردادهای سه‌جانبه مسکن مهر استان، تا پایان سال مالی 96 به اتمام رسیده و در اختیار متقاضیان قرار گیرد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز