خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان:

صنعت نمایشگاهی به منزله یکی از ستون‌های حیاتی اقتصاد جهانی است

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۲۳۸

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت: صنعت نمایشگاهی به منزله یکی از ستونهای حیاتی اقتصاد جهانی می باشد .

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان به بیان نقش و اهمیت‌برگزاری نمایشگاه ها پرداخت و گفت : این صنعت برای بسیاری از کشورهای جهان به منزله صنعتی بزرگ و بین المللی و نقطه رشد اقتصادی جدید است و به جز صنعت نمایشگاهی هیچ صنعت بین المللی دیگری در جهان وجود ندارد که مانند آن در تمام اعصار نقشی مهم و محوری در توسعه تجارت ایفا کرده باشد .

احمد علی شهیدی نقش نمایشگاه ها را در زمینه توسعه تجارت راهگشا دانست و گفت : به هر حال نمایشگاه‌ها در جهت توسعه و شکوفایی اقتصاد کشور خصوصا در شرایط دشوار محدودیت‌های تجاری می‌تواند محلی برای آشنایی با دستاوردها و توانمندی کشور باشد و در زمینه توسعه تجارت خصوصا توسعه صادرات راهگشا بوده و در زمینه اقتصاد مقاومتی و ارائه ظرفیت‌ها مفید باشند. 

وی بیان داشت: هدف از برگزاری نمایشگاه تولیدات برتر استان گیلان ، ارتقای همه جانبه صنعت استان به ویژه صنایع کوچک است، البته صنایع کوچکی که از کیفیت و کمیت بالایی برخوردار است .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز