خبرگزاری کار ایران

حسن پورقربان شهردار بندرانزلی شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۰۸۶

با حضور فرماندار انزلی مراسم معارفه حسن پورقربان شهردار جدید این شهر برگزار شد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی،  میرشمس مومنی زاده فرماندار بندرانزلی در مراسم معارفه حسن پورقربان شهردار جدید این شهر به سیاست شهروند مداری و توسعه محوری اشاره کرد و گفت: سیاست شهرداری باید بر محور توسعه و شهروند مداری و پرهیز از روزمره گی و بهره گیری از امکانات موجود با برنامه ریزی باشد، تا بتواند به مردم خدمت مطلوب ارائه کند.

وی به انتظار مردم از مسئولان اشاره کرد و افزود: مردم از ما انتظار دارند تا با مشارکت‌پذیری در کسب موفقیت بکوشیم و در این مسیر نیازمند آن هستیم تا از افکار و نظرات همه اقشار بهره بگیریم.

مومنی زاده ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه شهرستان را یادآور شد و گفت : بندر انزلی توانمندی‌های بالایی دارد که با توجه به این توانایی ها استحقاق مردم این شهر بیشتر از حال است و در تحقق این مطالبه به حق نباید به مدیریت شهرداری فقط به عنوان یک اداره نگاه کرد بلکه باید نگاه مدیریت شهری داشت تا راه توسعه را بپیماییم ، زیرا مسیر توسعه شهرستان از توسعه شهر است . اگر در شهر تحول ایجاد شود ، شهرستان را هم متحول کرده ایم زیرا بیشتر جمعیت شهرستان بندر انزلی در شهر ساکن هستند .

فرماندار بندر انزلی راه توسعه و سازندگی را تعامل و همدلی بیان داشت و تصریح کرد : با منازعه و اختلاف نمی شود تحول و آبادانی  بوجود آورد و این تعامل ، همگرایی و همدلی است که یک اتفاق خوب را موجب می شود .

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز