خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت گیلان در بازدید از پروژه کتابخانه مرکزی :

کتابخانه‌ها باید با ویژگی‌های معماری شهری متناسب باشند

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۵۶۱

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان باحضور در اداره کل کتابخانه های عمومی استان از پروژه کتابخانه مرکزی و کتابخانه عمومی خاتم الانبیا(ص) رشت بازدید کرد.

به گزارش ایلنا کیوان محمدی رئیس‌سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان با همراهی معاون نیروی انسانی و استخدامی و مشاور عمرانی این سازمان با هادی نوری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که با حضور معاونان توسعه کتابخانه‌ها، اداری و مالی و مسئولان اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و نیز سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی رشت و با هدف بررسی وضعیت کتابخانه‌های عمومی استان و نیز کتابخانه مرکزی شهر رشت صورت پذیرفت ضمن بررسی آخرین وضعیت این کتابخانه‌ها در خصوص اختصاص اعتبارات عمرانی جهت اتمام پروژه‌های در دست اقدام تبادل نظر شد.

هادی نوری مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان  نیز  یکی از مهمترین اهداف کتابخانه های عمومی در حال حاضر را گسترش سخت افزاری امکانات نظیر سرانه فضای مطالعه در استان برشمرد و با بیان اینکه امروز به ازای هر 100 نفر تنها  80سانتی‌متر فضای مطالعه برای شهروندان موجود است ضرورت تکمیل پروژه درحال احداث کتابخانه مرکزی رشت را خاطرنشان کرد.

کیوان محمدی در ادامه با اشاره با اینکه کتابخانه‌ها باید با ویژگی‌های معماری شهری متناسب باشند ایجاد تندیس مشاهیر بزرگ گیلانی در یکی از خیابان‌های شهر رشت، ایجاد کتابخانه‌های تخصصی برای حضور محققان و استفاده از تجربیات کشورهای موفق در این زمینه را در این حوزه مهم ارزیابی کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز